کد خبر: ۱۷۸۰۱۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه عبری زبان هاآرتص، رژیم صهیونیستی به زودی طرح احداث 1500 واحد مسکونی جدید در شهرک "رمات شلومو" واقع در اطراف قدس را اجرا خواهد کرد.

این درحالی است که بنا بر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این رژیم مقدمات فروش و واگذاری 800 واحد مسکونی جدید در مجتمع‌های بزرگ صهیونیست نشینی را فراهم کرده است و طرح‌هایی برای احداث 2500 واحد مسکونی دیگر در شهرک‌های غیر قانونی خود تهیه کرده است.

هاآرتص فاش کرد، 826 واحد مسکونی جدید که رژیم صهیونیستی قصد فروش فوری آنها را دارد در شهرک‌هایی مانند آریئل، معالی ادومیم، گفعات زئیف، بیتار علیت، کرنی شومرون و الکنا قرار دارند.

علاوه بر این، قرار است طرح‌های جدیدی به منظور احداث 1400 واحد مسکونی جدید در مناطق صهیونیست نشین و شهرک‌های غیر قانونی مانند شیلو، طلمون، عالی زهاف و الموگ تهیه شوند و در قالب چندین طرح دیگر نیز 1100 واحد مسکونی در این شهرک‌ها ساخته می‌شود.

در همین راستا، اوویر اکونیس، معاون دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه لیست کاملی از شهرک‌های صهیونیست نشین را منتشر کرد که قرار است در قبال آزادی اسرای فلسطینی عملیات‌ ساخت و ساز در آنها صورت بگیرد.

وی همچنین از آماده سازی طرح احداث 3500 واحد مسکونی خبر داد که 2000 واحد از آنها در گفعات زئیف، کرنی شومرون و الموگ و 1500 واحد دیگر در قدس، معالی ادومیم و بیتار علیت ساخته خواهند شد.

پیشتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جدعون ساعر، وزیر داخلی این رژیم با طرح ساخت 1500 واحد مسکونی جدید در بخش شرقی قدس اشغالی موافقت کردند.

این ساخت و سازها برای کاهش فشارهای داخلی بر دولت نتانیاهو است که با آزادی اسرای فلسطینی افزایش یافته است.

مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی 26 اسیر فلسطینی محکوم به حبس‌های طولانی مدت را در چارچوب مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین، آزاد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها