کد خبر: ۱۷۷۹۲۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
او که در مقطعي هم در کنار فرهاد مجيدي بازي کرده و اتفاقاً هم پست فرهاد هم بود در صحبتي با سايت گل گفت: مجيدي بازيکن بزرگي است که استقلالي ها واقعاً او را دوست داشتند.فرهاد تمام خصوصيات اسطوره شدن را داشت و من فکر مي کنم که نبودش در استقلال به اين تيم لطمه مي زند و جايش خالي است.فرهاد چه ار نظر اخلاقي و چه فني عالي بود و بدن اماده او هميشه زبانزد خود ما فوتبالي ها بود.او سالم زندگي کرد و سالم هم فوتبال بازي کرد و هر کجا که باشد برايش آرزوي موفقيت مي کنم.

سيد صالحي در ادامه در رابطه با صدر نشيني پرسپوليس گفت:اين صدر نشيني حاصل ماه ها تلاش کادر فني و بازيکنان و مديريت بود.تلاشي که شيرين بود و حالا سعي مي کنيم که اين جايگاه را حفظ کنيم.من اعتقاد دارم خداوند به ما نظر کرده و ما مي توانيم انسال يک سال رويايي را داشته باشيم. من اوايل فصل هم به خود شما گفتم عروسي به کوچه ما هم مي رسد و خوشحالم که خداوند صداي من را شنيد و دل اين هواداران را شاد کرد.

مهاجم پرسپوليس در پايان در رابطه با نيم فصل دوم گفت: قطعاً در نيم فصل دوم امتياز گرفتن سخت تر است و تجربه نشان داده که تيمي موفق است که بتواند در نيم فصل دوم حداکثر امتيازات را بگيرد. اميدوارم خدا کمک کند و با عنايتش ما را به سرمنزل مقصود که همان قهرماني و کسب جام است برساند تا بتوانيم مردم را خوشحال کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها