کد خبر: ۱۷۷۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، همه كساني كه مهدي خزعلي را مي شناسند بر شهرت طلب بودن وي اذعان دارند لذا مي توان انتشار خبر اعتصاب غذاي او را نيز در همين زمينه تحليل كرد.

همانطور كه پيش بيني مي گرديد ، پس از اينكه مهدي خزعلي با عدم حضور در جلسات دادگاه و رسيدگي به پرونده اتهامي اش مانع از بررسي پرونده مذكور شد ، حكم بازداشت مجدد وي از سوي مرجع قضايي صادر و مشاراليه پس از دستگيري به بازداشتگاه اوين منتقل شد .

اما سئوال اينجا بود چرا مهدي خزعلي كه از نتيجه عدم همكاري خود با دادگاه مطلع بود ، مبادرت به انجام اقداماتي كرد كه ماحصل آن چيزي جز دستگيري مجدد و انتقال دوباره اش به بازداشتگاه نبود ؟

نويسنده وبلاگ لحظه به لحظه از سياست نوشت: چرا مهدي خزعلي در زماني كه با قرار وثيقه آزاد بوده و پرونده اش مفتوح بود ، بر انجام جرائم جديدي اصرار داشت ؟

چرا هنوز پاي مهدي خزعلي به بازداشتگاه نرسيده است ، خبر اعتصاب غذاي او مطرح مي گردد و ...

تلاش براي پاسخ گويي به سئوالات مذكور بود كه ابعاد بيشتري از موضوع را برملا كرد .

مهدي خزعلي بدهي قابل توجه و كلاني به اشخاص حقيقي و حقوقي دارد و از ناحيه طلبكارانش به شدت تحت فشار مي باشد.

مهدي خزعلي نيز كه كاملا با پيچ و خم هاي حقوقي آشنا مي باشد تصميم گرفته با از دسترس خارج نمودن خود زمينه اي را فراهم آورد تا طللبكارانش از وصول مطالبات خود نااميد شده و نهايتا مجبور به كنار آمدن با وي گردند .

بر اساس اين سناريو مهدي خزعلي موفق مي شود هم شر طلبكاران را از سر خود كم كند و هم به زعم خود وجهه اجتماعي از دست رفته اش را كه بدليل طرد شدن از سوي پدر بزرگوارش صورت گرفته به نوعي ترميم نمايد و در برابر تذكر و سرزنش دلسوزانه نيروهاي ارزشي ، « به به » گفتن اصحاب فتنه را به همراه داشته باشد .

البته همه كساني كه مهدي خزعلي را مي شناسند بر شهرت طلب بودن وي اذعان دارند لذا مي توان انتشار خبر اعتصاب غذاي او را نيز در همين زمينه تحليل نمود اما اين آقاي باهوش فراموش كرده كه هر كسب شهرتي مثبت نيست.

حسب آخرين اطلاعات دريافتي با تشديد قرار وثيقه مهدي خزعلي و اطميناني كه دادگاه براي حضور وي در جلسات يافته است ، وي در تاريخ 22/5/90 مجددا از زندان آزاد گرديد و به همين دليل قصد مشاراليه براي سنگ قلاب كردن طلبكارانش فعلا خنثي گرديد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها