کد خبر: ۱۷۷۷۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
رافا بنيتس سرمربي باتجربه و اسپانيايي ناپولي معتقد است که يوپ هاينکس سرمربي بايرن مونيخ شايسته دريافت جايزه بهترين سرمربي سال است.
بنيتس در حالي اين صحبت ها را برزبان آورده که نام خودش نيز در ليست 10 نامزد نهايي دريافت اين جايزه قرار گرفته و قهرماني با چلسي در رقابتهاي فصل گذشته ليگ اروپا يکي از دلايل اصلي حضور او در جمع 10 مربي برتر دنيا در سال 2013 بوده. البته نبايد شروع فوق العاده ناپولي با بنيتس در رقابت هاي اين فصل سري آ را نيز فراموش کرد.

دراين ميان بنيتس براين باور است که يوپ هاينکس که تابستان گذشته بعد از کسب يک قهرماني سه گانه با بايرن، از اين تيم جدا شد، گزينه ايده آلي براي کسب اين جايزه است.

بنيتس در صحبت هايي به خبرنگاران گفت:« يوپ بايد اين جايزه را ببرد. او فصل گذشته افتخارات زيادي با بايرن کسب کرد و الگوي حرفه اي گري است.»

ناپولي بنيتس درحال حاضر در رده دوم جدول سري آ قرار دارد و 5 امتياز با رم صدرنشين فاصله دارد. رم در هر 9 بازي اش تا به اينجاي کار به پيروزي رسيده. بنيتس در ادامه به اين نکته اشاره کرد که جلوروسي براي فتح جام قهرماني در اين فصل مي جنگد و گفت:« من درابتداي فصل گفته بودم که 4 يا 5 در رقابتهاي سري آ هستند که براي فتح اسکودتو مبارزه مي کنند. رم يکي از اين تيم ها بود و آنها اگر با همين روند به تلاش هايشان ادامه دهند، قهرمان خواهند شد ولي فشار زيادي روي آنهاست. ما شروع خوبي در رقابت هاي اين فصل داشتيم و به هفت برد، يک تساوي و يک باخت رسيديم. بايد ببينيم که در پايان فصل در چه جايگاهي قرار خواهيم گرفت.»

ناپولي روز 4شنبه با تيم رده پنجمي فيورنتينا روبرو مي شود و بنيتس درانتظار بازي سختي براي تيمش در ورزشگاه آرتميو فرانچي است.

او ادامه داد:« فيورنتينا حريف سختي است. ما بايد خوان کوادرادو را زير نظر داشته باشيم ولي قطعا يک بازيکن خاص را مامور مهار او نخواهيم کرد.اين بازي هم مثل هربازي ديگر 3 امتياز ارزش دارد ولي بازي خاصي است که بين دو تيمي برگزار مي شود که در رده هاي بالاي جدول قرار دارند. فيورنتينا در داشتن مالکيت توپ خيلي خوب است و به شيوه هاي مختلفي به گل مي رسند. ما بايد مراقب توپ باشيم و منتظر بمانيم. قدرت تدافعي فيورنتينا دراين بازي نيز مهم خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها