کد خبر: ۱۷۷۶۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: توقع هواداران به جا است و متاسفانه برخي از بازيکنان ما در حد و اندازه خودشان نبودند.
محمد فرامرزي در مورد شکست سپاهان در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي مقابل نفت آبادان گفت: واقعيت فوتبال همين است. جام حذفي جام شگفتي‌هاست. شايد ما سابقه و مقام‌هاي بيشتري در جام حذفي داشتيم و بازيکنان ما سرشناس‌تر بودند اما نتوانستيم در اين ديدار از معدود موقعيت‌هايمان استفاده کنيم و روي يک غافلگيري در اواخر بازي گل خورديم و از دور مسابقات حذف شديم.

به گزارش فارس ، وي در مورد جريمه 10درصدي بازيکنان و کادر فني سپاهان اظهار داشت: به هر حال 14 هفته از ليگ گذشته است و از جام حذفي نيز حذف شديم. بايد توقع هواداران را در نظر گرفت و به مديريت حق داد که چنين تصميمي بگيرند. برخي بازيکنان تا به اينجا در حد و اندازه خود نبودند و تدابير کادرفني ديروز جواب نداد. به هر حال اين تصميم مديريت است و به کادر فني و بازيکنان اعلام شده است.

سرپرست سپاهان در مورد اينکه چرا بازيکناني که در فصل نقل و انتقالات جذب شدند نتوانستند بازدهي خوبي داشته باشند، عنوان کرد: نمي‌توانيم بگوييم سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد بدي داشت. بازيکنان بزرگي که در تيم خود مهره اثرگذار بودند جذب شدند و تعدادي از نفرات در برخي پست‌ها جا نيفتادند. مجتبي جباري به آن صورت از ما جدا شد و محرم نويدکيا و جواهير سوکاي قبل از شروع مسابقات دچار مصدوميت شدند. در کنار اين مسائل تعدادي از نفرات جديد به دليل آسيب‌ديدگي و برخي مشکلات نتوانستند در تيم جا بيفتند. البته بسياري از بازيکنان جديد ما بسيار خوب عمل کردند و در تيم جا افتادند. متاسفانه جام حذفي را خيلي تلخ از دست داديم اما در ادامه به حضور در ليگ اميدوار هستيم. با وجود نتايج نه چندان خوب در دو هفته گذشته کادر فني اعتقاد دارد به جدول بازمي‌گرديم و شرايط خوبي را رقم خواهيم زد.

فرامرزي در پاسخ به اين سؤال که سپاهان به زمان نقل و انتقالات انتقاد زيادي دارد، عنوان کرد: صد در صد همين طور است ما خيلي اميدوار بوديم در نيم فصل وقت کافي براي ريکاوري و بازسازي تيم داشته باشيم. با تقويم قبلي مي‌توانستيم خودمان را آماده کنيم و چند تن از مصدومانمان بازمي‌گشند اما با تصميم جديدي که گرفته شده فرصتي براي ريکاوري نيست و حتي زمان نقل و انتقال ما با نقل و انتقالات کشورهاي خارجي همخواني ندارد و اين باعث مي‌شود که از اين موضوع نيز نتوانيم استفاده کنيم. يک ورزشکار از لحاظ علمي پس از 4 ماه تمرين مداوم نياز به 3-4 هفته ريکاوري دارد. ما پس از يک هفته نيم فصل دوم را برگزار خواهيم کرد و در هيچ کجاي دنيا چنين برنامه‌اي وجود ندارد. ساير تيم‌هايي که در جام جهاني هستند آيا مسابقات‌شان را اينقدر فشرده برگزار مي‌کنند و سلامت بازيکنان و مسافت راه را در نظر نمي‌گيرند؟ با اين شرايط در ارديبهشت ما يک مجموعه خسته در اختيار تيم قرار مي‌گيرد و با توجه به فشار زياد هر لحظه احتمال مصدوميت بازيکنان وجود دارد.

وي در مورد اينکه پس از شکست هفته قبل شايعه شد باشگاه سپاهان به زلاتکو کرانچار اولتيماتوم داده اما سپاهان اين مسئله را تکذيب کرد و حالا با شکست مقابل نفت آبادان در جام حذفي آيا احتمال تغيير کادر فني وجود دارد، گفت: چيزي در اين مورد مشخص نشده است. در فوتبال حرفه‌اي مربيان و کادر فني به اندازه کافي تحت فشار هستند و نياز به اولتيماتوم و اين بحث‌ها وجود ندارد. اکنون تمام تمرکز ما روي ادامه مسابقات است. يک هفته به پايان نيم فصل مانده است و آن وقت مي‌توانيم شرايط و نتايج تيم را ارزيابي کنيم.

فرامرزي در مورد اينکه نسبت به عليرضا رحيمي انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد: من انتقادي از عليرضا رحيمي نکرده بودم.از من پرسيده شد آيا رحيمي پيش‌بيني کرده بود سپاهان دچار مشکل مي‌شود که از تيم استعفا کرد که من در پاسخ گفتم اگر چنين پيش‌بيني هم کرده باشد بستن سپاهان و چيدمان تيم فصل جاري بر اساس نظرات خود او بود. ارادت ويژه اي به رحيمي دارم چرا که او فرد ورزشي است. او دو سال در سپاهان زحمت کشيد و انسان زحمتکشي است. رحيمي وقتي تيم را مي‌بست بازيکنان خويي را جذب کرد و مي خواست تيم نتيجه بگيرد اما نمي‌توانست چيزي را پيش‌بيني کند. او هم اگر استعفا کرد شايد مي خواست شرايط را بهتر کند. بحث من انتقاد نبوده است. من گفتم مجموعه فعلي حاصل تصميمات آقاي رحيمي است. مطمئنا در نيم فصل دوم شرايط بهتري پيدا خواهيم کرد و هيچ مشکلي نيست.

وي در مورد مصدوميت جواهير سوکاي و محرم نويدکيا اظهار داشت: جواهير سوکاي به کرواسي و محرم نويدکيا به آلمان سفر مي‌کنند تا معاينه ديگري روي پاي خود داشته باشند. اميدواريم اين بازيکنان هر چه زودتر به بهبودي برسند و در نيم فصل دوم بتوانند ما را کمک کنند.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در پايان گفت: واقعا شرمنده هواداران شديم. حذف ما از جام حذفي بسيار تلخ بود و به هواداران قول مي‌دهيم در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر عملکرد خوبي داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها