کد خبر: ۱۷۷۶۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
پيام صادقيان مي‌گويد منتظر جواب آزمايش MRI است تا وضعيتش براي بازي‌هاي آينده پرسپوليس مشخص شود.
هافبک پرسپوليس درباره آسيب‌ديدگي‌ خود و تشخيص پزشکان در اين رابطه اظهار کرد: متاسفانه در اوايل ديدار با راه‌آهن مصدوم شدم اما از آنجايي که ابتداي بازي بود و با گذشت شروع از زمان مسابقه بدنم گرم‌تر مي‌شد، شدت دردم کم شد. با اين حال در دو روز گذشته تمرين نکرده و منتظر نظر پزشکان درباره آزمايش MRI هستم تا مشخص شود ميزان آسيب‌ديدگي‌ام چقدر است.

به گزارش ايسنا ، او که از ناحيه همسترينگ پا دچار مصدوميت شده، ادامه داد: خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم با شکست راه‌آهن بعد از سال‌ها پرسپوليس را به صدر جدول برسانيم. خودتان مي‌بينيد که امسال بازيکنان جوان زير نظر علي دايي به نحو احسن کار خودشان را انجام مي‌دهند و خوشبختانه بهترين نتايج را گرفته‌ايم.

صادقيان گفت: مطمئن باشيد که به اين راحتي‌ صدر را از دست نمي‌دهيم و يک تيم بايد خيلي قدرتمند باشد که بتواند با پيروزي مقابل ما موقعيت‌مان را در بالاي جدول به خطر بيندازد. با اين حال بازي‌هاي سختي را در نيم‌فصل دوم در پيش داريم که بايد در تک‌تک آنها هوشمندانه به ميدان برويم. فعلا از صدرنشيني‌ لذت مي‌بريم. بيشتر رکوردهاي خوب مثل پيروزي در تمام بازي‌هاي خانگي، بيشترين کلين‌شيت و کمترين گل خورده را هم در دست داريم و اين خوشحال‌کننده است.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که براي جام حذفي چه برنامه‌اي داريد، گفت: در هر دو جام با قدرت به ميدان مي رويم و قهرماني را مي‌خواهيم. هنوز نمي دانيم با الوند همدان در چه زميني بازي کنيم اما هر جا که باشد فقط براي برد به ميدان مي رويم. فکر نمي‌کنم به اين بازي برسم و امروز هم فيزيوتراپي مي‌کنم. نمي‌توانم ريسک کنم و اميدوارم مشکل خاصي نداشته باشم تا زودتر در خدمت پرسپوليس باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها