کد خبر: ۱۷۷۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
598: بهره برداری سیاسی از فعالیتهای به ظاهر فرهنگی و مذهبی یکی از دلایل اصلی ناکارآمدی و عدم نتیجه مطلوب از عملکرد فرهنگی برخی مسئولین و نهادها در ایران می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از شهردارهای کلان شهرهای کشور که شواهد و قرائن از قطعیت حضور وی بعنوان کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری حکایت دارد، اخیرا سعی می کند تا در قالب کار فرهنگی و تاسیس موسسات فرهنگی وابسته به خود، فعالیتهای زود هنگام تبلیغاتی و انتخاباتی خویش را از هم اکنون آغاز نماید.

به گزارش خبرنگارما، در خیابان مفتح جنوبی، بعد از ورزشگاه شیرودی، نبش کوچه "م" ساختمان بزرگ و چند طبقه ای را مشاهده خواهید کرد که اتفاقات مشکوک و البته جالبی در حال رقم خوردن است.

موسسه فرهنگی" ن" در یکی از طبقات فوقانی این ساختمان منتسب به آقای شهردار، قرار دارد که عمده تمرکز دست اندرکاران آن به جذب نخبگان جوان حوزه و دانشگاه برای بهره برداری سیاسی و تاسیس شعب و نمایندگی در سایر استانهای کشور معطوف شده است.

گفتنی است این موسسه منسوب به اقای شهردار، مدتهاست در قالب کار فرهنگی، فعالیتهای خود را با عضوگیری و تاسیس شعب در سایر استانها آغاز نموده است که به گفته مسئولین اصلی و اعضای فعال این مجموعه، هدف نهایی از این هزینه کردها و فعالیتها، بهره برداری سیاسی به نفع آقای شهردار در انتخابات آتی ریاست جمهوری می باشد.

گفتنی است، با وجود تصریح مسئولین این موسسه به بهره برداریهای سیاسی از فعالیتهای صورت گرفته و اقدامات آتی خود در جلسات مکرر با لیدرهای اصلی این موسسه، امّا  در متن گزارش کار و معرفی نامه سایت رسمی این موسسه اینچنین آمده است:

موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی "ن"، دارای مجوز رسمی فعالیت به شماره ثبت .... می باشد که با هدف دفاع از حریم ولایت و رهبری، انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله وسلم، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ولایت فقیه و پاسداری از میراث گرانبهای شهدا و ایجاد بسترهای مناسب و زمینه سازی جهت شناسایی نخبگان، استعدادهای جوان و منابع انسانی کار آمد، ولایتمدار، متعهد و متخصص، توسط جمعی از جوانان دارای تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی، نخبه و ارزشمند این مرز و بوم تشکیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها