کد خبر: ۱۷۷۶۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
این زوج جوان با حضور بر سر مزار شهید مجید ابوطالبی، عقد خود را جاری کردند که این موضوع با حضور پدر و مادر شهید همزمان شد.

به گزارش 598، ساعتی پیش یک زوج جوان در حضور پدر و مادر شهید مجید ابوطالبی که به تازگی هویت او کشف شده است مراسم عقد خود را برگزار کردند.

 

این زوج جوان با حضور بر سر مزار شهید مجید ابوطالبی، عقد خود را جاری کردند که این موضوع با حضور پدر و مادر شهید همزمان شد.

 

پدر شهید مجید ابوطالبی با آنکه کهولت سن بالایی داشت اما دعوت زوج جوان برای حضور در مراسم عقد را قبول کرد و همراه با مادر شهید در عقد این 2 جوان شرکت کردند.

 

بر اساس این خبر، حاج آقای طالبی، پدر شهید مجید طالبی پس از جاری شدن صیغه عقد در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: پیمان مبارکی کنار قبر فرزندم بسته شد و این از عنایت شهدا به جوانان است که درخط ولایت ثابت قدم باشند.

 

مادر این شهید والا مقام نیز با دعای خیر برای این زوج گفت: ان شا الله همه جوانان با عنایت شهدا و یاری امام زمان (عج) خوشبخت گردند.


شایان ذکر است شهید والامقام مجید ابوطالبی از پاسداران دلیر سپاه اسلام می‌باشد که در آبان سال 61 در عملیات مسلم بن عقیل و در جبههٔ سومار (غرب ایلام) به فیض شهادت نائل آمده بود.


شنیده‌ها حاکی از آن است که با انجام آزمایشات DNA و تطابق آن با اطلاعات ژنتیکی بقایای اجساد این شهید والامقام، امروز این شناسایی انجام گرفته است.

 

در ادامه تصاویر ارسالی خبرنگار بسیج از مراسم این زوج جوان را مشاهده می‌فرمایید:

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها