کد خبر: ۱۷۷۶۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال الوند همدان تيمش را حريف دست و پا بسته‌اي مقابل پرسپوليس نمي‌داند.
رضا طلايي‌منش در آستانه بازي روز جمعه مقابل پرسپوليس در مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي فوتبال ايران درباره اين بازي گفت: ما با تيمي بازي داريم که از هر لحاظ از ما بهتر و با تجربه‌تر است. پرسپوليس تيم بزرگي است و همچنين سرمربي بزرگي دارد و همچنين از تماشاگران بي‌شماري برخوردار است. قطعا بازي سختي در ورزشگاه آزادي مقابل پرسپوليس در پيش‌خواهيم داشت. اما به طور حتم حريف از پيش باخته‌اي نخواهيم بود.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال الوند همدان با تاکيد بر اينکه تيم دست و پا بسته‌اي در بازي مقابل پرسپوليس نخواهيم بود، گفت: به دنبال انجام يک بازي آبرومند و محکم مقابل صدرنشين ليگ برتر هستيم و همچنين به دنبال اين هستيم با انجام يک بازي زيبا، تماشاگران را به وجد بياوريم.

وي با بيان اينکه در مجموع شرايط تيمي الوند در آستانه اين بازي خوب است تصريح کرد: البته دو سه بازيکن اصلي خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم اما بازيکنان از هر لحاظ انگيزه بالايي دارند تا در اين ديدار موفق شوند و بازي زيبايي به نمايش بگذارند. سعي مي‌کنيم از همه داشته‌هايمان بهترين استفاده را کنيم و براي برد پرسپوليس به ميدان مي‌رويم اما اگر هم موفق به انجام آن نشويم چيزي از ارزش بازيکنان ما کم نمي‌شود.

طلايي‌منش خاطرنشان کرد: اسم پرسپوليس و استقلال براي هر بازيکني و در هر سطحي انگيزه زيادي به وجود مي‌آورد و هر کسي دوست دارد در ورزشگاه آزادي با آن انبوه تماشاگر مقابل اين تيم‌ها قرار بگيرد و به همين دليل تمامي بازيکنان و کادرفني الوند داراي انگيزه بالايي براي اين مسابقه هستند.

سرمربي تيم فوتبال الوند همدان در ادامه درباره وضعيت اين تيم در رقابت‌هاي ليگ دسته يک فوتبال نيز گفت: ما سال گذشته در ليگ يک فصل موفقي را پشت سر گذاشتيم و امسال نيز سعي مي‌کنيم با استفاده از تجربيات فصل گذشته بهترين نتيجه را کسب کنيم کما اينکه تا اينجاي کار به غير از بازي مقابل پديده مشهد بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتيم. در مقابل پديده هم تنها بر اثر اشتباهات فردي خودمان و خستگي ناشي از بازي 120 دقيقه‌اي مقابل استقلال خوزستان در جام حذفي 3 گل دريافت کرديم و حتما در بازي‌هاي بعد جبران خواهيم کرد. هدف ما صعود به ليگ برتر است.

وي درباره داوري‌هاي ليگ دسته يک نيز گفت: نمي‌توانم درباره داوري صحبت کنم با اين وضعيت که بازي‌هاي امسال از تلويزيون پخش مستقيم مي‌شود شاهد کم شدن اشتباهات داوران هستيم. به نظر ما اشتباهات داوري عمدتا سهوي است و اين اشتباهات جزيي از فوتبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها