کد خبر: ۱۷۷۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
یک روزنامه اماراتی در گزارشی با اشاره به فرافکنی صهیونیستها علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست های آمریکا در زمینه سیاست خارجی به خصوص در حل مذاکرات صلح خاورمیانه و برنامه هسته ای ایران پرداخت.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر، روزنامه "گلف نیوز" چاپ امارات در گزارشی نوشت: هم اکنون همگان این موضوع را پذیرفته اند که تلاشهای "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان توسط "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم و دوستان وی در آمریکا و نومحافظه کاران ناکام ماند.

اوباما همچنین در زمینه ای دیگر از سیاست خارجی خود به خصوص در روابط با ایران شکست خورد. رئیس جمهوری آمریکا هنگام ورود به کاخ سفید وعده همکاری را با جمهوری اسلامی ایران داد اما پس از مدتی این همکاریها به تهدید و تحریم با هدف انزوای ایران و ضربه زدن به اقتصاد این کشور تبدیل شد.

رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن از ایران دیوی ساختند و آن را تهدیدی برای تمام بشریت خواندند و درباره حمله به تاسیسات هسته ای این کشور هشدار داده و آمریکا را نیز وارد جنگ علیه ایران کردند. نومحافظه کاران طرفدار این رژیم نیز در سال 2003 ایالات متحده را به جنگ علیه عراق وا داشتند که نتایج فاجعه بار این جنگ همواره گریبانگیر آمریکا است.

عملیات سوخت گذاری در نیروگاه بوشهر

همچنین رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته شماری از دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرد و تصور می کرد که با کمک آمریکا و توسط ویروس کامپیوتری "استاکس نت" می تواند تاسیسات هسته ای این کشور را از کار بیندازد اما نتانیاهو باید بپذیرد که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز بوده و تهدیدی برای هیچ کشوری به شمار نمی رود.

گلف نیوز در ادامه این گزارش نوشت: برنامه هسته ای ایران چالشی اصلی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود و آزادی این رژیم را در حمله به کشورهای منطقه سلب می کند زیرا صهیونیست ها همواره تلاش کردند تا کشورهای همسایه به قابلیت بازدارندگی دست نیابند.

از سوی دیگر آمریکا در باتلاق جنگ افغانستان و پاکستان گیر افتاده است و مشخص است که بدون حمایت ایران نمی تواند به تنش ها در افغانستان پایان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها