کد خبر: ۱۷۷۵۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خداحافظی فرهاد مجیدی حالا تبدیل به یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال ابتدا در مورد خداحافظی مجیدی به خبرآنلاین گفت:« من هم از این اتفاق تعجب کردم و اصلا انتظار نداشتم که فرهاد از فوتبال خداحافظی کند. او همچنان می‌توانست به استقلال کمک کند و خیلی‌ها دوست داشتند که همچنان فرهاد را با پیراهن استقلال ببینند ولی به هر حال این یک تصمیم شخصی بود که مجیدی گرفت و از فوتبال خداحافظی کرد.»

پورحیدری در پاسخ به این سوال که هنگام تماشای تصاویر خداحافظی مجیدی چه حسی داشتید این واکنش را نشان داد:«‌طبیعتا خداحافظی او برای من و خیلی از استقلالی‌ها ناراحت‌کننده است و جایش همیشه خالی خواهد بود. فرهاد جدا از مسائل فنی از لحاظ شخصیتی هم یک الگو بود و جایگاه خاصی در بین هواداران داشت. او سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت می کنم. البته فرهاد باید در یک بازی بزرگ و در مراسمی که شایسته او باشد از فوتبال خداحافظی کند.»


پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید مجیدی تبدیل به یک مربی بزرگ شود افزود:« او مدتی پیش در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد و قصد دارد این کلاس‌ها را ادامه دهد. مطمئنا او تصمیم دارد که در آینده در شغل مربیگری فعالیت کند و امیدوارم در کارش موفق باشد. به هر حال باید منتظر ماند و در آینده شاهد فعالیت مجیدی در حرفه مربیگری باشیم.»
او در خصوص شایعه دوپینگی بودن مجیدی افزود:«متاسفم برای آنهایی که این شایعات را می سازند.او هر وقت مسئولان خواستند تست دوپینگ داد و همه این تست ها منفی بود.فرهاد سالم زندگی کرد و تاسف آور است که به او تهمت بزنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها