کد خبر: ۱۷۷۵۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر گفت: «آن زمان بر حسب بي‌تجربه و خام بودنم صحبت‌هايي انجام دادم كه حالا پشيمان هستم و عذرخواهي مي‌كنم.»

598؛ رضا عنايتي با حضور در یک برنامه تلویزیونی، صحبت‌هاي بسيار جالب و در برخي مواقع، اعترافاتي را به زبان آورد.

 

اين مهاجم در بخشي از صحبت‌هايش يك اعتراف كرد و گفت: «در همين برنامه بايد اعلام كنم كه يك عذرخواهي به آقاي دايي بدهكار هستم. هرچند كه بارها گفته‌ام آن زمان كه در تيم‌ملي و نيمكت‌نشين دايي بودم، نبايد به اين قضيه اعتراض مي‌كردم اما باز هم اعتراف مي‌كنم كه آن كارم اشتباه بود. قطعا اگر آن زمان پختگي و تجربه حالا را داشتم نه تنها به نيمكت‌نشين بودن اسطوره‌اي مثل دايي معترض نمي‌شدم بلكه آن را باعث افتخار خودم هم عنوان مي‌كردم. آن زمان بر حسب بي‌تجربه و خام بودنم صحبت‌هايي انجام دادم كه حالا پشيمان هستم و عذرخواهي مي‌كنم.»

 

همچنين عنايتي از اين كه در زمان مديريت واعظ آشتياني در استقلال، سايت اين باشگاه به او لقب دندان پوسيده را داد ابراز ناراحتي كرد: «آن زمان يكسري افراد غير فوتبالي در راس باشگاه استقلال قرار داشتند. يكسري‌ها حرف‌ها و صحبت‌هايي را انجام دادند و من هم ترجيح دادم جواب‌شان را ندهم چون اگر جواب‌شان را مي‌دادم فكر مي‌كردند چه خبر است.»

 

وی افزود: «همان سالي كه لقب دندان پوسيده را به من دادند، همراه با تيم الامارات قهرمان جام حذفي امارات شدم. به آن افراد غير فوتبالي ثابت كردم كه دندان پوسيده نيستم و همان عملكردم پاسخ محكم و كوبنده‌اي به آن ادعاها بود.»

 

بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر در پاسخ به سوال مجري برنامه پيرامون اين كه آيا با قلعه‌نويي اختلافي دارد كه شرايط بازگشتش به استقلال فراهم نمي‌شود، گفت: «هيچ اختلافي با اميرخان نداشتم و ندارم. از اين ناراحتم كه چرا هميشه قبل از شروع فصل بحث بازگشتم به استقلال مطرح نمي‌شود و همين كه فصل به ميانه مي‌رسد و خوب گل مي‌زنم ياد من مي‌افتند؟ اين قضيه واقعا آزارم مي‌دهد.»

 

مهاجم صباي قم در پايان از اين كه اين فصل در تيم محمد مايلي‌كهن بازي مي‌كند ابراز رضايت و خشنودي كرد و گفت: «برخلاف آن چيزهايي كه در مورد حاجي مي‌گويند، ايشان بسيار مهربان و خوش‌قلب هستند. خود من به شخصه از اين كه اين فصل شاگرد ايشان هستم خوشحالم و شاگردي اين مربي باعث افتخارم است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها