کد خبر: ۱۷۷۵۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
هافبک های پرسپولیس به محض آنکه شنیدند قراراست در نیم فصل یک رقیب به جمع شان اضافه بشود گارد مخالف گرفتند تا ماجرای جذب این بازیکن بن بست بخورد.

598؛ بحث نقل و انتقالات نیم فصل و لیست ورود و خروجی های پرسپولیس، حواشی زیادی را برای این تیم داشته است. از قهر و شکرآب شدن رابطه دایی و غلامرضا رضایی و دلخوری غریبی و خانزاده گرفته تا واکنش هافبک های پرسپولیس به جذب احتمالی قاسم حدادی فر!

 

با وجود اینکه جا به جایی بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن کش و قوس های زیادی داشته و در ظاهر توافق چندان جدی بین مسئولان دو باشگاه صورت نگرفته اما جریان جدیدی در واکنش به نقل و انتقالات احتمالی به راه افتاده است. جریانی که به نارضایتی هافبک های پرسپولیس از جذب احتمالی حدادی فر مربوط می شود.

 

بازیکنان خط میانی پرسپولیس که در حال حاضر هم با ترافیک نسبتا زیادی مواجه هستند و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم مسیر دشواری پیش رو دارند، اضافه شدن حدادی فر را تهدیدی جدی برای خودشان می دانند و به همین دلیل گارد کاملا مخالفی در برابر خرید احتمالی نیم فصل پرسپولیس گرفته اند.

 

قرار است در صورت جدی شدن انتقال حدادی فر به پرسپولیس نماینده این بازیکنان که خودش هم جایگاه متزلزلی در ترکیب پرسپولیس پیدا کرده یکبار دیگر با رویانیان صحبت کند و پیامدهای احتمالی اضافه شدن حدادی فر را به اطلاع مدیرعامل پرسپولیس برساند!

قدس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها