کد خبر: ۱۷۷۵۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
غلامرضا رضایی چند روزی است در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند. نیمکت‌ نشینی‌های بلند مدت این بازیکن در فصل جاری چندان به مزاج رضایی خوش نیامده است.

598، غلامرضا رضایی چند روزی است در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند. نیمکت‌نشینی‌های بلند مدت این بازیکن در فصل جاری چندان به مزاج رضایی خوش نیامده است. او طی چند مدت گذشته اصلا مصاحبه‌ای در خصوص وضعیت نه چندان مطلوبش و همچنین کادرفنی انجام نداد تا شرایط را بدتر نکند. رضایی وقتی متوجه شد جایی در ترکیب دایی حتی لیست 18 نفره ندارد تصمیم گرفت تا دیگر در تمرین پرسپولیس آفتابی نشود! او بدون کوچکترین حرفی با دایی و اعضای کادر فنی ترجیح داد خانه‌نشین شود و منتظر پایان نیم فصل اول بماند. دایی وقتی متوجه ناراحتی رضایی شد از طریق دوستانش به او پیغام رساند دیگر حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد و تا زمانی که او سرمربی است بازیکنان ناراضی می‌توانند بدون هیچ دردسری رضایت‌نامه‌شان را بگیرند و بروند.

فولاد خوزستان و نفت تهران دو مشتری پر و پا قرص رضایی بودند که در این چند وقت مذاکراتشان را با این بازیکن باتجربه انجام دادند. اما از آن جا که هدف نخست رضایی حضور در تیم‌های تهرانی است اولویتش را به نفت داده و چند روز پیش با حضور در دفتر نفتی‌ها و مذاکره با مدیرعامل و سرپرست قرار داد داخلی‌اش را با این تیم تهرانی امضا کرد تا همین قضیه باعث شود او دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر نشود. دایی نیز گفته رضایی حق حضور در تمرین پرسپولیس را ندارد و بهتر است او بعد از پایان بازی‌های نیم فصل به تیم جدیدش ملحق شود.


اختلافات دایی و غلامرضا رضایی باعث شد تا این بازیکن با فراغ بال در تمرینات اخیر پرسپولیس نیز حضور پیدا نکند تا دایی بعد از آخرین تمرین بر روی نام او قلم تیره بکشد. در هر صورت رضایی بعد از توافقات اولیه و مذاکره مستقیم با گل‌محمدی یکی از خریدهای نفت تهران است و در نیم فصل راهی این تیم خواهد شد.

نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها