کد خبر: ۱۷۷۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
روزنامه انگليسي تلگراف نوشت: مادر پسر بچه 13 ساله در دادگاه در پاسخ به اين سوال كه چه كسي را براي حمله به فروشگاهها سرزنش مي‌كند، ابراز داشت كه تنها پسرش بابت اين مشكلات مقصر نيست و "دولت " را بابت اين خشونت‌ها مقصر دانست.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري فارس، روزنامه انگليسي تلگراف نوشت: يكي از محكومان حوادث اخير پسربچه 13 ساله‌اي است كه به دليل پايين بودن سن وي نمي‌توان نامش را فاش كرد. حكم صادره براي وي نه ماه تاديبي به جرم سرقت، اختلال و خشونت است.

مادر اين پسر بچه در دادگاه در پاسخ به اين سوال كه چه كسي را براي حمله به فروشگاهها سرزنش مي‌كند، ابراز داشت كه تنها پسرش بابت اين مشكلات مقصر نيست و "دولت " را بابت اين خشونت‌ها مقصر دانست.

پدر پسربچه ادعا كرد كه پسرش مورد "خشونت پليس " قرار گرفته است، پدر و مادر فكر مي‌كردند كه پس از تحويل پسر تا قبل از رفتن به دادگاه او آزاد خواهد شد، اما در عوض او آخر هفته را در بازداشتگاه پليس سپري كرده است.

تصوير پسر در يك دوربين مدار بسته در منطقه "سالفورد " ضبط شده بود. در اين تصوير او در حال استفاده از يك كپسول آتش نشاني و پاشيدن گاز آن به اطراف بود.

مادر اين پسربچه او را يك بچه خوب مي‌داند كه قبلا هيچ مشكلي نداشته است و هنگامي درگيري‌ها براي ملاقات مادربزرگش بيرون رفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها