کد خبر: ۱۷۷۴۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
منابع امنیتی عراقی از کشته شدن یک نظامی ارتش این کشور در اثر انفجار انتحاری در شرق موصل و زیاد شدن آمار کشته و زخمی شدگان انفجارهای انتحاری شب گذشته در شمال بغداد و غرب موصل خبر دادند.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان نینوی اعلام کرد: عامل انتحاری که کمربند انفجاری داشت بامداد امروز تلاش کرد که به مرکز وابسته به ارتش عراق در منطقه القدس در شرق موصل یورش ببرد که یکی از افراد پلیس تلاش کرد که مانع از نفوذ این عامل انتحاری شود که هنگام نزدیک شدن این پلیس عراقی به این عامل انتحاری وی خود را منفجر کرد که سبب کشته شدن این نظامی عراقی شد.

از سوی دیگر منابع وابسته به وزارت کشور عراق بیان کردند: آمار دو انفجار انتحاری شب گذشته در شمال بغداد به 32 کشته و زخمی افزایش پیدا کرده است.

یک منبع وابسته به پلیس استان نینوا نیز آمار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مرکز ایست بازرسی در غرب موصل را 33 کشته و زخمی اعلام کرد.

از سوی دیگر یک منبع وابسته به پلیس استان نینوی بیان کرد: افراد مسلح در اوایل بامداد امروز با حمله به یک مرکز ایست بازرسی ارتش و پلیس یک نفر را کشتند و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

یک منبع امنیتی در بغداد اعلام کرد: افراد مسلح در منطقه السیدیه در جنوب بغداد یک نفر را از پا درآوردند.

این منبع بیان کرد: در اثر شلیک گلوله خمپاره به منطقه عرب جبور در جنوب بغداد دو نفر زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها