کد خبر: ۱۷۷۴۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به مصدومیتم به دیدار با سایپا هم نمی‌رسم.

به گزارش 598،هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: متأسفانه بازی قبل را هم از دست داده بودم و این بازی را هم نمی‌توانم بازی کنم حالا شاید به بازی با تراکتورسازی برسم البته باید ببینم وضعیت چیست.

وی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی نیز گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم، رفتن مجیدی ناراحتمان کرد و البته غیرمنتظره بود. خودمان هم نمی‌دانستیم او می‌خواهد چنین کاری انجام دهد ولی او در دوران بازی‌اش موفق بود و امیدوارم در مربیگری هم موفق باشد.

بیک‌زاده تأکید کرد: مجیدی یک الگو برای من بود و در این سن و سال طوری تمرین می‌کرد که پشتکارش زبانزد خاص و عام شده بود. ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم هرچند خیلی‌ها می‌گویند او باید برگردد اما حتما فکرهایی داشته که خداحافظی کرده ولی از اینکه او را در اختیار نداریم و ما را تنها گذاشت خیلی ناراحت شدم.

وی در خصوص اینکه حرف و حدیث‌های زیادی برای مجیدی مطرح شده، گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید و من هم نسبت به این شایعات انتقاد دارم. ناراحت هستم از اینکه چرا برای مجیدی حرف درمی‌آورند، همیشه تست‌های دوپینگ او منفی درآمده ولی آخرش هم نفهمیدیم آنهایی که این صحبت‌ها را می‌کنند به دنبال چه چیزی هستند، فقط امیدوارم به همین سادگی با آبروی افراد بازی نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها