کد خبر: ۱۷۷۴۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
هر قدر هم که در داخل کشور اختلاف نظر وجود داشته باشد باز هم در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی خواهیم کرد؛ آمریکا هر حرکتی هم بخواهد انجام دهد تاثیری در ایستادگی ملت ایران نخواهد شد و برای حفظ کشور، جان خود را هم خواهیم داد. / این شنود کردنها نشان از ضعف آمریکایی ها دارد. آنها بسیاری از مسئولان ارشد ایران را در اوایل انقلاب ترور کردند اما به کجا رسیدند که حالا هزینه های میلیارد دلاری برای شنود مکالمات ملت ایران صرف می کنند.
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، در ماه ژانویه ۲۰۱۳  آژانس امنیت ملی آمریکا ۱۲۵میلیارد تماس تلفنی را در سراسر جهان شنود کرده است که از این میزان 1/7 میلیارد تماس تلفنی مربوط به مردم ایران بوده است.

پیش از این موضوع شنود مکالمات تلفنی مقامات و شهروندان اروپایی خبرساز شده بود این پرونده به شنود مکالمات تلفنی ایرانیان نیز تعمیم یافت و بنابر اعلام یاهونیوز، از مجموع ۱۲۵میلیارد تماس تلفنی که آژانس امنیت ملی آمریکا تنها در ماه ژانویه ۲۰۱۳ شنود کرده، 1.7 میلیارد تماس تلفنی مربوط به مردم ایران بوده است.

در این خصوص یوناتان بت کلیا  نماينده آشوريان و كلدانيان در مجلس در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آمریکا همیشه  سعی کرده است تا در کنار جاسوسی از سایر کشورها، جاسوسی از کشور ایران را هم داشته باشد، زیرا در دنیای کنونی، ایران  تنها کشوری است که مردم آن با تمام وجود در مقابل آمریکا ایستادگی کرده اند.

وی بیان داشت: آمریکا با شنودی که از مردم ایران انجام می داد، درصدد بود تا بداند که دیدگاههای مردم ایران چیست، آیا می تواند دریچه امیدی برای خودش پیدا کند، غافل از اینکه مردم ایران کشورشان را به هیچ بهائی نمی فروشند.
 
وی افزود: هر قدر هم که در داخل کشور اختلاف نظر وجود داشته باشد باز هم در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی خواهیم کرد؛ آمریکا هر حرکتی هم بخواهد انجام دهد تاثیری در ایستادگی ملت ایران نخواهد شد و برای حفظ کشور، جان خود را هم خواهیم داد.

بت کلیا تاکید کرد: نتیجه شنودی را که آمریکا انجام داد باید با اقدامات دیگر آنها مقایسه کرد. آمریکا در کدام یک از اقدامات خود به نتیجه رسیده است که بخواهد با شنود به نتیجه برسد، آمریکا به تروریست های سوریه کمک کرد آیا به نتیجه رسید؟ در عراق فجایع زیادی به بار آورد آیا به نتیجه رسید؟ مردم افغانستان را قتل عام کرد آیا به نتیجه رسید؟ حالا می خواهد با یک شنود تلفنی بر علیه ایران به نتیجه برسد؟!
 
وی گفت: این شنود کردنها نشان از ضعف آمریکایی ها دارد. آنها بسیاری از مسئولان ارشد ایران را در اوایل انقلاب ترور کردند اما به کجا رسیدند که حالا هزینه های میلیارد دلاری برای شنود مکالمات ملت ایران صرف می کنند. به نظر بنده افشای این شنود ها نشان داد که آمریکا سرش را به صخره سنگی قوی می کوبد که در آخر هم چیزی برای آنها نخواهد داشت.
 
 همچنین صفر نعیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با بی باک اظهار داشت: کشورها همواره به دنبال این هستند که اطلاعاتی از کشور مقابل داشته باشند مخصوصا کشورهایی که با هم تنش دارند، هدف آمریکا از این شنود جمع آوری اطلاعات برای روز مبادایش بود تا از اطلاعات جمع آوری شده در زمان بروز خطرات استفاده کند.

وی بیان داشت: هدف از این شنودها و به دست آورن اطلاعات برای رساندن آسیب و ضرر به کشور مقابل است، هدف آمریکا از شنود مکالمات تلفنی کشورهای دوست و هم پیمان خود باج گیری است، با به دست آورن اطلاعات می تواند در مواقع بحرانی بر علیه آن کشورها استفاده کند.

نعیمی افزود: ایران کشوری است که 34 است با آمریکا رابطه ندارد، آمریکا همواره سعی کرده تا علیه جمهوری اسلامی ایران اطلاعات جمع آوری کند، این اطلاعات می تواند از طریق فرستادن نماینده، از طریق عوامل داخلی، از طریق شنود تلفنی از طریق عملیات های تروریستی و بررسی جو وارانی به وجود آمده  باشد که آمریکا بر علیه ایران انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: با توجه به وضعیت حاکم، این شنودها خصمانه است و برای استفاده های شیطانی به کار می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها