کد خبر: ۱۷۷۳۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
مقداد نجف‌نژاد در واکنش به خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: به هيچ عنوان قبول نمي‌کنيم مجيدي خداحافظي کند و به همين منظور جلسه‌اي اضطراري برگزار خواهيم کرد تا او برگردد.

به گزارش تسنيم،رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال اضافه کرد: مجيدي در اوج است و حتي سال آينده نيز مي‌تواند با همين توانايي براي استقلال بازي کند. قلعه‌نويي و فتح‌الل‌ زاده هم با خداحافظي او مخالف بودند و ما هم همين عقيده را داريم.

وي عنوان کرد: فرهاد مجيدي بازيکن با اخلاقي است و همين موضوع باعث شده در ميان هواداران محبوبيت زيادي داشته باشد از همين رو اميدواريم او به استقلال برگردد و باز هم براي اين تيم بازي کند.

نجف‌نژاد که به گفته خودش بازي را از راديو گوش مي‌داد گفت: وقتي که گزارش بازي را گوش مي‌کردم زماني که فهميدم مجيدي مي‌خواهد خداحافظي کند به فتح‌الله‌زاده و افرادي که در ورزشگاه بودند زنگ زدم و خواستم که نگذارند او مراسم خداحافظي انجام دهد.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال همچنين گفت: معمولا هيئت مديره يک باشگاه وارد اين مسائل نمي‌شود اما به خاطر مجيدي و خداحافظي او ما جلسه‌اي اضطراري برگزار خواهيم کرد تا اين بازيکن دوباره به تيم برگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها