کد خبر: ۱۷۷۳۰۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
عليرضا امامي‌فر پس از شکست پارسه مقابل نفت در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي عنوان کرد: با تيمي بازي داشتيم که در صف اول فوتبال بازي مي‌کند و واقعا تيم قدرتمندي دارد. آنها در ديدار گذشته مقابل گسترش فولاد نشان دادند که 10 نفره مي‌توانند به پيروزي دست يابند. نفت تيم کوچکي نبود و ما مي‌دانستيم بازي سختي داريم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد:‌ در نيمه اول کنترل بازي را در دست داشتيم و در ادامه اين روند در شروع نيمه دوم به گل رسيديم. پس از گل بازيکنانم غفلت کردند و گل تساوي را دريافت کرديم. دنبال اين بوديم که گل پيروزي‌بخش را بزنيم و جبران کنيم. اهداف کوتاه مدت ما در 90 دقيقه با برنامه انجام شد. با اين بازي نشان داديم که درک خوبي از فوتبال داريم و هدف‌مان قهرماني در ليگ دسته اول است.

سرمربي تيم پارسه در مورد قضاوت داور يادآور شد: داوري کاملا بي‌نقص بود اخراج بازيکنمان روي نيمکت ذخيره به درستي انجام شد. به بازيکنانم گفتم براي هر صحنه‌اي به داور اعتراض نکنند و با او صحبت نکنند.

امامي‌فر افزود:‌ ما براي تمام بازي برنامه داشتيم بازيکنان جواني داريم که مي‌توانند در آينده موفق باشند. اميدواريم آنها خودشان را در آينده قبول داشته باشند و موفق باشند. از بازي مقابل نفت صد درصد راضي هستيم و اميدواريم کساني که اين بازي را تماشا کردند از آن لذت برده باشند.

وي در مورد اينکه آيا اين نتيجه باعث غرور بازيکنانش نمي‌شود، تاکيد کرد: ما سعي کرديم در طول هفته گذشته اين مسئله را به بازيکنان مطرح کنيم که جام حذفي با ليگ دسته اول متفاوت است. برد و باخت در جام حذفي تاثيري در ليگ نخواهد داشت. بازيکنان هم اين موضوع را قبول کردند.

سرمربي تيم پارسه در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال گفت: او بازيکن بسيار خوبي بوده و تلاش زيادي انجام داد اما اگر به نظرم اين خداحافظي زودتر صورت مي‌گرفت بهتر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها