کد خبر: ۱۷۷۱۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
چه کسی دور رویانیان سیم خواردار کشیده است؟
مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در بین صحبت‌های خود و در لفافه نام کسی که به دور او سیم‌خواردار کشیده است را اعلام کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، محمد رویانیان روز گذشته و در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال از مستعفی بودن خود صحبت کرد و اعلام کرد که دلیل حضورش در مجمع نیز دیدار با اعضا بوده است وگرنه وی سمتی در پرسپولیس ندارد.
 

رویانیان در مورد اینکه برخی اعضای هیئت مدیره از استعفایش خوشحال شدند، گفت: خدایی بعضی از آنها از این مسئله خوشحال شدند  و انها به دنبال گرفتن جای من در پرسپولیس هستند.

 
مدیرعامل مستعفی پرسپولییس که حسابی دل پری از هیئت مدیره و برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس داشت، در مورد اینکه گفته می‌شود خیّر دوم تامین کننده پول خرید محمدرضا خلعتبری گم شده است، عنوان کرد: هم خیر دومی و هم یکسری دوستان ما رفتند و از حضور خود جا زدند؛ جدیدا فهمیدم اپوزیسیونی دور ما جمع شده‌اند که علیه پرسپولیس کارشکنی می‌کنند و هر جا می‌خواهیم کمکی بگیریم جلوی این کار را می گیرند.

 

وی در مورد اینکه این فرد از عوامل باشگاه پرسپولیس است، گفت: او از عوامل ما نیست بلکه از اطرافیان باشگاه است. وقتی یک نفر مشتاق است به پرسپولیس کمک کند آنها تلاش گسترده می‌کنند و با کارشکنی اجازه این کار را نمی‌دهند آنها دور ما سیم‌خاردار کشیدند تا کسی سمت پرسپولیس نیاید و این مسئله برایم بسیار عجیب است.

 

وی در پاسح به این سؤال که آیا منظورش از این فرد جمشیدی عضو هیئت مدیره است، گفت: منظور من آقای جمشیدی نیست.


به نظر می رسد صحبت های رویانیان در مورد فردی که برای رفتن او از پرسپولیس تلاش می کند، علی پروین است.


سلطان که در دوران حضور رویانیان در پرسپولیس توانسته بود احکام فراوانی از مدیر فنی گرفته تا مدیر راهبردی باشگاه را بگیرد و حتی در آستانه نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس قرار گرفته بود، در این روزها کاملا در مقابل رویانیان جبهه گیری کرده و به نظر می رسد برای قبول استعفای رویانیان در هیئت مدیره لحظه شماری می کند.


موضوع از آنجا آغاز شد که رویانیان در جریان دیدار پروین با احمدی نژاد و عباسی، وزیر ورزش سابق قرار گرفت و شنید که سلطان در آن جلسه حسابی پنبه سردار را زده و همین امر موجب شد تا رویانیان در اتخاذ تصمیمات باشگاه پروین را دخیل نکند.


موضع‌گیری رویانیان علیه پروین زمانی بیشتر شد که خیر دومی که گفته می‌شد قرار است قسط دوم بدهی سرخپوشان به عجمان را بابت خلعتبری بدهد بدون ذکر دلایل خاصی از تصمیم خود منصرف شد.

 

اتفاقی که در نهایت با واکنش مدیرعامل پرسپولیس‌ نیز همراه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها