کد خبر: ۱۷۷۱۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
نایب قهرمان وزنه‌برداری فوق سنگین جهان گفت: مدال من در حالی به دست آمد که خیلی‌ها دوست نداشتند در این رقابت‌‌ها مدال کسب کنم.

به گزارش 598،بهادر مولایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکردش در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات از همان دسته 56 کیلو تا فوق سنگین بسیار بالا بود و 6 رکورد جهان در این رقابت‌ها شکسته شد. سطح رقابت‌ها به گونه‌ای بود که اگر قهرمانان المپیک در مسابقات امسال شرکت می‌کردند در رده‌های چهارم یا پنجم قرار می‌گرفتند.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که در سن 21 سالگی و پس از 9 سال بعد از رضازاده توانستم به وزنه‌ای سنگین‌تر از حسین رضازاده حمله کنم و از اینکه توانستم به مجموع 458 کیلو که 3 کیلو بیشتر از نفر اول المپیک بود، برسم، بسیار خوشحالم.

مولایی تأکید کرد: حواشی رسانه‌ای در اطرافمان زیاد بود، از حاشیه‌هایی که برای کوتاه کردن موهایم ایجاد کردند تا مسائل دیگر و این مدال من در حالی به دست آمد که خیلی‌ها دوست نداشتند در این رقابت‌‌ها مدال کسب کنم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری فوق سنگین جهان گفت: بسیاری از دوستانی که چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند هم تیمی و هم تمرینی‌های ما بودند و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را پشت سر ما می‌زنند. با این حال خداراشکر می‌کنم که دست پر بازگشتم تا شرمنده مردم نشوم. استعفای باقری شوک بزرگی برای ما بود چراکه از این ماجرا خبر نداشتیم. امیدوارم رضازاده جلوی این کار را بگیرد ما هم تمام سعی خود را می‌کنیم تا این کار صورت نگیرد. با این حال تصمیم آخر را خود او می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها