کد خبر: ۱۷۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۱     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) از مجلس خواست تا کمیته تحقیق و تفحصی برای پیگیری و بررسی شرایط اعتقادی اشخاصی که در دفتر موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره)هستند، ایجاد شود.
به گزارش 598 به نقل از فارس، میکائیل دیانی عضو کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) و مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در نشست خبری کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) در خبرگزاری فارس، گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی متشکل از منظومه فکری امام راحل (ره) است و بر اساس چنین دیدگاهی امام تنها مطلق به یک خانواده نیست و حتی اگر بگوییم امام (ره) منصوب به یک کشور است در حق ایشان جفا کرده‌ایم.

وی افزود: امام خمینی (ره) متعلق به تمام جریان‌های آزادی‌خواه مستضعف جهان است و فرهنگ امام (ره)، فرهنگ انقلاب اسلامی و این فرهنگ متعلق به تمام مفاهیم استکبار ستیز انقلابی دنیا است.

دیانی در ادامه خاطر نشان کرد: عده‌ای از فاز سیاسی به فاز فرهنگی رسیده‌اند، و به دنبال تزریق اسلام ناب آمریکایی به دنیا در مقابل فرهنگ امام هستند.

عضو کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) با اشاره به فضای فعلی موسسه حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) تصریح کرد: از آنجایی که این موسسه مصوب مجلس شورای اسلامی است از مجلس محترم می‌خواهیم تا کمیته تحقیق و تفحصی برای پیگیری و بررسی شرایط اعتقادی اشخاصی که در دفتر موسسه هستند ایجاد شود.

وی افزود: بررسی‌ها باید به صورت همه جانبه باشد و کسانی که قرابت فکری، سیاسی و فرهنگی با اندیشه‌های امام ندارند باید از این موسسه اخراج شوند.

دیانی همچنین تاکید کرد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که حتی اگر می‌بیند که این موسسه نمی‌تواند پاسخگوی پاسداری از اندیشه‌های امام باشد، موسسه حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام به ارگانی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذار شود.

 عضو کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام راحل (ره) با اشاره به فعالیت‌های دانشجویی تشکل‌ها در راستای پاسداری از اندیشه‌های امام خمینی (ره) اذعان داشت: تشکل‌های دانشجویی با ایجاد کرسی‌های امام شناسی در دانشگاه‌ها تلاش‌های خود را در جهت شناساندن افکار و اندیشه امام به دانشجویان و تمام مردم آغاز کرده‌اند و برنامه دیگری تحت عنوان «روح الله می‌گوید» در جهت معرفی مبانی استکباری و موضع‌گیری امام در مقابل آنها در دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد.

وی در پایان خطاب به منتسبین امام راحل (ره) که سعی در تحریف بیانات ایشان در هفته‌های گذشته داشته‌اند، گفت: روی صحبت ما با منتسبین امام خمینی (ره) که به سبب رابطه ژنتیکی خود با ایشان به دنبال تحریف اندیشه امام (ره) هستند، است و به آنها می‌گوییم ایستادن در مقابل جریان اندیشه اسلام و انقلاب چیزی جز ضرر برای آنها ندارد و نتیجه چنین رفتارهایی همان برخوردی است که مردم در جریان اتفاقات سال 78و فتنه 88 داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها