کد خبر: ۱۷۷۰۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سورینت گفت: «نیلسون پرپسولیس را از باخت نجات داد.»

598؛ بهادر عبدی در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «بازی دیروز با همه شکست های قبلی راه آهن فرق می کرد. ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و تنها دلیل باختمان فوق واکنش هایی بود که نیلسون نشان داد. او در 25 دقیقه پایانی بازی 3 واکنش عالی داشت و پرپسولیس را از باخت نجات داد.به نظر من نیلسون در بازی دیروز بهترین بازیکن زمین بود.»


وی ادامه داد: «پرپسولیس خط حمله خوبی را در اختیار دارد اما دیدید که در بازی دیروز مهاجمان این تیم حرفی برای گفتن نداشتند و نتوانستند کاری انجام دهند. ما به خوبی پرسپولیس را آنالیز کردیم و تمام راه های نفوذ این تیم را بستیم. در نهایت هم روی یک ضربه کاشته به گل رسیدند.»


عبدی افزود: «ضربه ای که من زدم و نیلسون آن را گرفت هیچ گلر لیگ برتری نمی توانست مهار کند. همینطور ضربه ای که پیروز قربانی زد و نیلسون گرفت. پرسپولیس 3 امتیاز بازی دیروز را مدیون نیلسون است.»


هافبک سورینت گفت: «ما آنقدر در بازی دیروز خوب کار کردیم که مدیرعامل و سرمربی به رغم باخت از ما تشکر کردند. جابگاه فعلی ما در جدول واقعا شرم آور است. با توجه به داشته هایی که در اختیار داریم باعث خجالت است که در این رتبه قرار گرفته ایم. البته امیدواری ما این است که یک نیم فصل دست نخورده داریم و می توانیم با تقویت تیم از این وضعیت خارج شویم.»


عبدی در خصوص برخورد تماشاگران پرسپولیس با خودش خاطرنشان کرد: «از آنها ممنونم چون برخلاف یکی دو سال گذشته برخورد خوبی با من داشتند. امیدوارم پرسپولیس امسال به راحتی بتواند قهرمان شود.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها