کد خبر: ۱۷۶۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
آقای ضرغامی از خواب پایتخت نشینی بیدار شوید!
وبلاگ آینده از آن کیست؟ نوشت:

حدود 9 سال میگذرد و آقای .... مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان است.

حرف بنده با  مسئولین محترم صدای و سیمای جمهوری اسلامی مخصوصا مهندس ضرغامی این است که ایشان که 9 سال در صدا و سیمای استان اصفهان مدیریتی کاملا غیر فعال داشته و کاری نو در صدا و سیما (بطور چشم گیر و خدا پسندانه ) انجام نشده است که این خود برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مسئولین استان اصفهان منقصه ای مهم می باشد.

آقای مهندس ضرغامی ؛ آنانکه قانون را نوشته اند می دانستند که مدیر اگر حداکثر بیشتر از 8 سال در یک مجموعه بماند ، مانده می شود و شما می دانید که مانده شدن یک مدیر در یک محیط اداری دولتی چه مضراتی دارد !!

آقای مهندس به نظر شما این ضرر ندارد ؟! اگر مشکلی دارد چرا اعلام نمی کنید؟! اگر نمی شود  مشورتی با اهل فن نمایید که شما را راهنمایی کنند. از وقتی که شما مدیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی شده اید هنوز در اصفهان نیامده اید! علت چیست؟! چرا به طور شفاف علت نیامدن خود به اصفهان ، عدم تعویض مدیر و ... را بیان نمی کنید؟! این مسئله مهم است چون صدا و سیمای اصفهان نقایص فراوان و غیرقابل توجیهی دارد که در این مجال  فقط می توان به برخی از آنها اشاره کرد.امیدوارم که به خاطر حس مسئولیت و پاسخگویی خود بفرمایید که چرا ایشان باید بماند با این که نزدیک دو سال است باز نشسته شده است ؟!

به عنوان مثال تقریبا تمام مراکز استانها به فرستنده های دیجیتال ( در راستای حذف سیستم آنالوگ ) مجهز شده اند ولی هنوز شهر اصفهان که یک مرکز استان بسیار مهم است مجهز به این سیستم نیست و فقط اطراف صدا و سیما (منطقه خواجو و اطراف آن) این سیستم کارایی دارد. جالب اینجاست که اکنون صدا و سیما تبلیغات گسترده ای در رابطه با همین سیستم می کند ولی غافل از این که شهر مهمی مثل اصفهان هنوز به طور کامل این سیستم را ندارد و هر چه از وسط شهر دور می شویم این سیستم ضعیف تر عمل می کند. نکته جالت اینجاست که در شهر اصفهان (به غیر از وسط شهر و اطراف صدا و سیما مرکز اصفهان) شبکه اصفهان پخش نمی شود یا اگر هم پخش شود بعضی مواقع بدون تصویر وصدا است.

یا برنامه های ویژه سحر ماه مبارک رمضان که هنوز بعد از گذشت چند سال همانگونه و بدون هیچ تغییری پخش می شود و خود من نیز گاهی اوقات شاهد بودم که اذان صبح دیر یا زود پخش می شد!!!! واقعا جای تعجب است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی این گونه اشکالات فاحشی را به خود ببیند و باز هم مسئولین بالاتر در خواب ناز دوری از شهرستانها (حتی شهرستانی مهم مثل اصفهان که زیاد هم از پایتخت دور نیست) به سر می برند.

یا مثلا برنامه زنده رود که خود گستره ای از اشکالات محتوایی و فنی است که فقط با چند سوال آنرا بیان می کنم:

آیا لازم است برای این برنامه که در سیمای مرکز اصفهان تولید و پخش می شود از مجری تهرانی استفاده کرد و هر هفته هزینه های هنگفت بیت المال در این زمینه تلف کرد؟!؟!؟

آیا لازم است هر هفته این برنامه با حضور تنی چند از بازیگران و هنر پیشگان (اعم از متعهد و غیر متعهد) پخش شود و باز هم هزینه های زیادی را برای بیت المال به ارمغال آورد ؟!؟ آخر برنامه هم که بیایید و از نزدیک اطراف صدا و سیمای اصفهان را مشاهده کنید که عده ای لاابالی و فرصت طلب جمع شده برای گرفتن امضاء یا عکس یادگاری از هنرپیشگان و مهمانان مدعو این برنامه؟!

آیا نمی توان همین صبح های جمعه با برنامه هایی دیگر و تولید خود اصفهان روی آنتن رفت؟! واقعا ظرفیت شهر اصفهان اینقدر کم و کوچک است که برای سرگرم کردن مردم باید حتما مجری و مهمان از تهران دعوت شوند؟!

و دهها اشکال دیگر که واقعا وارد است و اینجا مجال بیان آن نیست.

آقای ضرغامی ! از اشکالات داخلی صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز که خود مطلعید که اگر مطلع نباشید وای بر شما که از زیر مجموعه خود خبر ندارید!

آیا به نظر شما این مسائل ضعف یک مدیر نیست؟!

آقای مهندس ضرغامی ! یا فکری برای تعویض مدیر کنید ( که نزدیک دو سال است بازنشسته شده است) یا برای مردم اصفهان توضیح دهید که علت عوض نکردن مدیر ۸ یا ۹ ساله چه توجیهی دارید شاید ما تنوانستیم به شما کمک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به دل نگیرید. آقای ضرغامی مورد گلایه همشهری های خویش نیز هست. معلوم نیست این آقا چرا و به چه علت اصل و نسب دزفولی خود را پنهان میکند؟ ایشان به کلی ناراحتی اهالی شهید پرور دزفول را نسبت به خود نادیده انگاشته و فراموش کرده که خدایی هم هست. همین الان کسی را در مدیریت رادیو دزفول نصب کرده اند که کمترین لیاقتی برای مدیریت این رادیو ندارد. مدیر تازه منصوب شده رادیو دزفول کسی است که آرشیو دفاع مقدس این رادیو را 10 سال قبل که همین سمت را داشت یکجا نابود کرده و سوزاند.
آقای ضرغامی
ما همشهری های مرحوم پدرت از تو شدیدا ناراحتیم و گله داریم.
روز قیامتی هم هست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها