کد خبر: ۱۷۶۷۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 5 بازيکن اين تيم و در حالي که صندلي‌گذاري در کمپ آغاز شده برگزار شد.
تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز و در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري شد.

به گزارش فارس،قبل از آغاز تمرين امروز صادق درودگر مديرعامل باشگاه ملوان به اتاق سرمربي استقلال رفت و حدود يک ساعت با وي به گفت‌وگو پرداخت سپس درودگر با پژمان نوري روبرو شد که در خصوص مطالبات اين بازيکن از ملوان صحبت‌هايي را با کاپيتان فصل گذشته شهر انزلي انجام داد. درودگر سپس نزد مهدي رحمتي آمد و با اين بازيکن نيز گفت‌وگو کرد.

*قبل از شروع تمرين بازيکنان به بازي تنيس‌فوتبال پرداخته که مهدي رحمتي نيز در آن حضور داشت.

*مسئولان کمپ استقلال صندلي گذاري روي سکوها را آغاز کرده‌اند و اين حرکت امروز زيبايي خاصي به کمپ استقلال داده بود.

*آرش برهاني، خسرو حيدري، محمد قاضي، حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده غايبان تمرين امروز استقلال هستند. بيک‌زاده در کلينيک دکتر نوروزي حضور داشت و هنوز مشخص نيست اين بازيکن مي‌تواند استقلال را در ديدار با مس همراهي کند يا خير.

*با آغاز تمرين استقلال قلعه‌نويي شاگردانش را در گوشه‌اي از زمين جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.سرمربي استقلال براي دقايقي کوتاه با بازيکنان صحبت کرد و سپس راهي رختکن شد تا بازي پرسپوليس و راه‌آهن را تماشا کند. وي همچنين پيگير حضور صالحي‌اميري و اينکه آيا وزير ورزش از مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد مي‌گيرد يا خير.

*ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال در اواسط تمرين به کمپ مرحوم حجازي رسيد.

در اواخر تمرين امروز بارش باران باعث شد تا تمرين آبي‌پوشان زودتر از حد معمول به پايان برسد.

*البته پس از پايان تمرين مهدي رحمتي و حميد بابازاده تمرينات خود را ادامه دادند و تعدادي از بازيکنان نيز بازي تنيس‌فوتبال انجام دادند.

*حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز حاضر بودند و افشين حاجي‌پور بازيکن دهه هشتاد استقلال نيز مثل ديروز در تمرين تيمش شرکت کرد.

*فرهاد مجيدي و جواد نکونام به دليل بارش باران زودتر راهي رختکن شده که کاپيتان استقلال سريع‌تر محل تمرين را ترک کرد. در اواخر تمرين پژمان منتظري براي دقايقي با افشين حاجي‌پور به گفت‌وگو پرداخت.

تمرينات تيم استقلال فردا مجددا پيگيري خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها