کد خبر: ۱۷۶۷۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس شايستگي صدر جدول را دارد و اميدوارم در اين جايگاه بمانيم.
محمدرضا خلعتبري پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن، اظهار داشت: ما شايستگي رسيدن به صدر جدول را داشتيم تمام بازيکنان، کادر فني، مديران باشگاه تلاش مي‌کنند تا بتوانيم در صدر جدول بمانيم اميدوارم تا پايان فصل بتوانيم اين جايگاه را حفظ کنيم.

به گزارش فارس،وي در مورد کيفيت زمين تختي تصريح کرد: به هيچ عنوان کيفيت مطلوبي نداشت خوشحالم در اين زمين توانستيم سه امتياز را کسب کنيم.

مهاجم پرسپوليس در مورد اينکه آيا بازي کردن در اين زمين‌ها خوب است تصريح کرد: به هر حال تيم‌هايي مثل سايپا، راه‌آهن و نفت مي‌خواهند از ميزباني خود استفاده کنند اگر زمين کيفيت لازم را داشته باشد مشکلي ندارد.

وي در مورد انتخابش به عنوان بهترين بازيکن ميدان يادآور شد: اين انتخاب کارشناسان بود همه بازيکنان تلاش کردند و کارشناسان من را انتخاب کردند.

خلعتبري درباره گلي که داز ضربه ايستگاهي به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر توانستيم گل سه امتيازي به ثمر برسانم کيفيت زمين نامناسب بود و خوشحالم که روي ضربه ايستگاهي به گل رسيديم. من در سال گذشته در ديدار با داماش هم از روي ضربه ايستگاهي به گل رسيدم و دو سه بار به تيرک دروازه زده بودم.

مهاجم پرسپوليس درباره قضاوت داور گفت: حاجي‌پور داور خوبي بود حالا در چند صحنه داور تحت فشار قرار مي‌گيرد و برخي بازيکنان هم اعتراض مي‌کنند.

وي درباره نبود علي دايي گفت: تمام تلاش خود را انجام مي‌داديم که در نبود دايي بتوانيم پيروز شويم، در بازي‌هاي آينده او در کنار زمين خواهد بود و مشکلي وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها