کد خبر: ۱۷۶۶۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپوليس‌ گفت: «اگر تمام باز‌ي‌هاي تيم‌هاي بالاي جدول مساوي شود به نفع پرسپوليس‌ است.»

598؛ رضا نورمحمدي مقابل پديده شانديز به ميدان رفت تا باز هم از فرصت به دست آمده براي اثبات خودش استفاده کند. نورمحمدي اميدوار است اين روند در بازي‌هاي آينده ادامه داشته باشد تا بتواند بعد از هفته‌ها نيمکت‌نشيني جايگاهش در ترکيب را پيدا کند. اين مدافع موفق شد يک گل هم به پديده شانديز بزند و در مجموع در اولين گام پرسپوليس‌ در جام‌حذفي روز خوبي را پشت سر گذاشت.

 

* بالاخره بعد از مدت‌ها گل زدي؟

- خوشحالم که توانستم براي پرسپوليس‌ گل بزنم. روز خوبي داشتيم و قسمت بود در وقت اضافه ببريم.

 

* اما انتظار مي‌رفت در 90 دقيقه کار را تمام کنيد؟

- شرايط بازي در جام‌حذفي فرق دارد و ما هم روي حادثه گل خورديم. در واقع گلي که دريافت کرديم روي زرنگي بازيکنان پديده بود. وقتي منتظر سوت داور بوديم ديديم، گل زدند! البته اين حرکت ناجوانمردانه هم بود. به هر حال زور پديده به ما نمي‌رسيد.

 

* البته پرسپوليس‌ در وقت اضافه بهتر کار کرد، قبول داري؟

- ما مي‌خواستيم بازي را تمام کنيم و تيم سر تا پا حمله شد. تيم ما خيلي خوب کار کرد و 2 بازيکن تازه نفس و خوب ما هم به تيم کمک کردند. غريبي و شاکري روز خوبي را داشتند و توانايي‌هايشان را ثابت کردند. کادر فني هم در اين مدت تمرينات خوبي براي بازيکنان در نظر گرفت و با توجه به آمادگي بازيکنان دست مربيان براي انتخاب نفرات باز بود.

 

* پرسپوليس‌ در جام‌حذفي مدعي نشان داد؟

- ما در جام‌حذفي مدعي هستيم و در گروه‌مان تا فينال تيمي نيست که ما را اذيت کند. ما بايد جام‌حذفي را جدي بگيريم و با توجه به پتانسيلي که داريم مي‌توانيم قهرمان شويم.

 

* در ليگ چطور؟ پرسپوليس‌ صدرنشين مي‌شود؟

- اميدوارم يک امتياز برگردد چون با يک امتياز جايگاه تيم‌ها در جدول تغيير مي‌کند. بايد در اين 2 بازي آينده نتيجه بگيريم و مطمئنا مي‌توانيم صدرنشين شويم.

 

* خلعتبري گفته، استقلال ببرد، پرسپوليس‌ صدرنشين مي‌شود؟

- به نظر من اگر تمام باز‌ي‌هاي تيم‌هاي بالاي جدول مساوي شود به نفع پرسپوليس‌ است. هر کدام از تيم‌ها امتياز از دست بدهند براي ما خوب است. در حال حاضر رقابت بالاي جدول خيلي فشرده است و نبايد امتياز از دست بدهيم.

 

* از خودت راضي بودي؟

- فکر کنم خوب بودم. فعلا که همه‌چيز خوب است و اميدوارم بتوانم در بازي‌هاي آينده حقم را بگيرم. البته نظر کادر فني و علي‌آقا مهم است.

 

* نيم فصل جدا نمي‌شوي؟

- فعلا نمي‌خواهم در اين مورد حرفي بزنم. موفقيت پرسپوليس‌ برايم مهم است و در حال حاضر فقط مي‌خواهم خودم را نشان دهم و به اين مسائل فکر نمي‌کنم.

 

* بازي با راه‌آهن را چطور مي‌بيني؟

- به نظر من اين بازي حساس است و در جهش پرسپوليس‌ به بالاي جدول تعيين‌کننده است. ما به جايگاه راه‌آهن توجهي نمي‌کنيم چون اين تيم شرايط خوبي دارد و ابراهيم‌زاده از مربيان خوب است. اين فصل راه‌آهن بدشانسي آورده و ما نبايد اين تيم را دست کم بگيريم.

 

* مقابل برادرت هم بازي مي‌کني؟

- اگر فيکس باشم جلوي حامد بازي مي‌کنم، من و حامد عادت کرديم جلوي هم بازي کنيم و اين قضيه تازگي ندارد.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها