کد خبر: ۱۷۶۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «آرزوي هر بازيکني بازي در تيم بزرگي مانند استقلال است اما فعلا بازيکن راه‌آهن هستم.»

598؛ عملکرد نه چندان خوب برخي بازيکنان استقلال باعث شده تا اين تيم به فکر خانه تکاني در نيم‌ فصل باشد. مي‌گويند قلعه‌نوعي از فتح الله زاده خواسته صادقي را با يک مدافع ديگر جا به جا کند. اظهارنظري که البته هنوز تاييد شده نيست. نامي هم که مطرح شده پيروز قرباني است و اينکه استقلال او را مي‌خواهد.

 

اما قرباني در حالي که از شنيدن خبر استقلالي شدنش تعجب کرده بود صحبت‌هايي را انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

 

* گويا قرار است نيم فصل استقلالي‌ شوي؟

- (با تعجب) من قرار است استقلالي شوم؟ چرا خودم خبر ندارم؟ باور کنيد همين الان از زبان شما مي‌شنوم.

 

* مي‌گويند قلعه‌نویي خواستار اين شده که تو و اميرحسين صادقي با يکديگر معاوضه شويد؟

- نمي‌دانم به خدا، فکر نمي‌کنم چنين چيزي واقعيت داشته باشد. در جريان اين شايعات نيستم و خبر ندارم چه صحبت‌هايي بين مسئولان رد و بدل شده است.

 

* اگر چنين اتفاقي بعد از پايان نيم فصل رخ بدهد دوست داري استقلالي شوي؟

- آرزوي هر بازيکني بازي در تيم بزرگي مانند استقلال است اما فعلا بازيکن راه‌آهن هستم و تمام فکر و ذکرم معطوف به اين تيم است. اميدوارم هر چه خير است پيش بيايد.

 

* استقلال امسال را چطور مي‌بيني؟

- تيم امسال استقلال بسيار خوب و بزرگ است و بهترين بازيکنان ليگ در اين تيم جمع شدند. يکي از بدشانسي‌هاي استقلال اين بود که آنها بايد در چند جبهه مي‌جنگيدند. به همين دليل بازيکنان با استرس و خستگي کارشان را دنبال کردند. با اين حال آنها بد کار نکردند و فکر مي‌کنم در آينده خودشان را به صدر برسانند. همچنين جدايي مجتبي جباري و نبود اين بازيکن تکنيکي بي‌تاثير نبود.

 

* حتي با حضور آندو و نکونام باز هم غيبت جباري محسوس بود؟

- سبک و پست‌هاي اين بازيکنان با يکديگر متفاوت است. تيم‌ فوتبال مانند ساعت مي‌ماند که اگر يک بازيکن جدا شود کل سيستم به هم مي‌ريزد. هر چند تاکنون استقلال و بازيکنان مياني تيم عملکرد خوبي داشتند اما اگر جباري مي‌ماند خيلي بهتر بود.

 

* خط دفاع استقلال تاکنون آمار چندان جالبي نداشته؟

- درست نيست بگوييم عملکرد مدافعان استقلال جالب نبوده. سال پيش همين بازيکنان از لحاظ آماري عملکرد بسيار خوبي داشتند اما خستگي به کل بازيکنان و تيم‌ استقلال فشار آورد، حتم بدانيد به مرور زمان کادرفني نقاط ضعف‌ را از بين خواهند برد.

 

* ‌به خاطراتت در استقلال فکر مي‌کني؟

- صددرصد. من زماني بازيکن اين تيم بزرگ بودم و خاطرات تلخ و شيرين فراواني دارم. استقلال جزو دوره‌هاي خوب فوتبالم بوده. با اين حال شايد اگر زمان به عقب برگردد تصميم ديگري بگيرم. استقلال هميشه يک برهه خوب از تاريخ زندگي من بوده است که هيچ وقت فراموش شدني نيست.

 

* شرايط راه‌آهن هم بسيار نامناسب است؟

- نامناسب که نيست. در حال حاضر بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم در آينده نتيجه خوب بگيرد و از قعر جدول نجات پيدا کند. بازيکنان وکادرفني کوچکي در راه‌آهن حضور ندارند. مربيان و تمام بچه‌ها جزو خوبهاي ليگ برتر به شمار مي‌روند و کادر زحمتکشي بالاي سر بازيکنان حضور دارند. واقعا حيف است اگر با اين مجموعه خوب نتوانيم نتيجه بگيريم.

 

* و ماجراي قهر و ترک اردوي راه‌آهن؟

- نه حالا به اين شدت هم نبوده. اما در آن برهه بايد تصميم بهتري مي‌گرفتم تا کار بيخ پيدا نکند. کارم اصلا درست نبود. خدا را شکر که خيلي زود ماجرا ختم به خير شد و هيچ مشکلي به وجود نيامد.

 

* بازي با پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟

- اين بازي مانند تمام بازي هاي ليگ سه امتياز دارد. پرسپوليس در اين فصل تيم خوب و هماهنگي نشان داده اما تمام بچه‌ها هم قسم شدند تا با کسب سه امتياز به موقعيتمان در جدول سر و سامان بدهيم و بتوانيم به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها