کد خبر: ۱۷۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: یک روز قلعه‌نویی با مس و سپاهان روبروی استقلال قرار گرفت و این بار هم با چرخش زمانه نوبت من شده و باید مقابل استقلال قرار بگیرم.
598، تیم فوتبال مس کرمان که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و در قعر جدول به سر می‌برد پیش از دیدار با استقلال در تهران اردویی را برپا کرده و روز سه‌شنبه نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم می‌رود. پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان درباره شرایط تیمش، رودررویی با استقلال و شایعه برکناری‌اش صحبت کرد.

*شاید برای خیلی‌ها مهم باشد که پیش از دیدار با استقلال تیم مس در چه وضعیتی قرار دارد.

شرایط خوبی داریم و بعد از بازی با صبا اردوی خوبی در تهران تشکیل دادیم تا تیم را آماده کنیم. برای بازی با استقلال تمرینات ویژه‌ای با بازیکنان مرور کردیم.

*بعد از اینکه در دیدار با صبا شکست را با تساوی عوض کردید شرایط روحی و روانی تیم چگونه است؟

به هیچ وجه از نتیجه بازی با صبا راضی نیستم و این را به بازیکنان هم گفتم. باید این بازی را می‌بردیم اما بازیکنان چند موقعیت خوب را به راحتی از دست دادند. صبا هم 2 موقعیت داشت که آن هم با اشتباه بازیکنان خودمان به وجود آمد و هر 2 فرصت هم وارد دروازه شد. اکنون مشکل تیم ما این است که راحت گل می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم. وقتی در موقعیت‌سازی خوب عمل می‌کنیم اما نمی‌توانیم به گل برسیم یعنی تیم مشکلاتی دارد که باید این نقص را برطرف کنیم. اشتباهاتی داریم که باید آنها را کم کنیم تا در بازی‌های آینده مزد زحمات‌مان را بگیریم.

* برای بازی با استقلال چقدر روی این اشتباهات کار کردید؟

مرحله به مرحله پیش می‌رویم و روی تیم کار می‌کنیم. از نظر فنی دیدار با استقلال بازی خوبی خواهد شد و مردم از نمایش دو تیم لذت می‌برند. البته این بازی شرایط خاص خودش را دارد و آنها نیز با پیروزی برابر فولاد روحیه بالایی دارند که مطمئنا کار را برای ما سخت می‌کند، اما ما هم برای این بازی برنامه‌هایی داریم که اگر عملی شود استقلال نمی‌تواند کار راحتی مقابل ما داشته باشد.

* نسبت به بازی قبل تغییراتی در تیم خواهید داشت و با سیستم ویژه‌ای مقابل استقلال به میدان می‌روید؟

هنوز درباره تغییرات تصمیم نگرفتیم و فکر نکردیم چه سیستمی داشته باشیم. در تمرین امروز و با مشورتی که با کادر فنی می‌کنیم به این جمع بندی خواهیم رسید که با چه ترکیب و سیستمی برابر استقلال بازی کنیم.

*این تیم را آنالیز کرده‌اید؟

مجموعه استقلال قدرتمند است و از کادر فنی تا بازیکنان همه خوب هستند. استقلال بازیکنان تاثیرگذاری دارد که به بچه‌ها گوشزد کردیم آنها را مهار کنند. استقلال نقاط آسیب پذیری هم دارد که باید در بازی از این نقاط ضعف استفاده کنیم تا امتیاز لازم را بگیریم.

*فولادی‌ها در بازی قبلی گفتند با تیم ملی بازی کردیم نه استقلال. رویارویی مس با تیم ملی خوب است یا بد؟

من برای استقلال خوشحالم که بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد. بسیار خوب است که بچه‌های تیم ملی دور هم جمع شده‌اند و حضور آنها در استقلال خوشایند است و کار برای ما سخت.

*مس، شانسی هم برای گرفتن امتیاز دارد؟

صددرصد. اکنون بازی‌ها خیلی نزدیک است و ما هم تنها در گل زدن مشکل داریم که روی این مشکل کار کردیم. مس امتیازات زیادی از دست داده و فرصت هم کم است. تلاش می‌کنیم و انشاالله خدا هم کمک کند تا در بازی با استقلال به نتیجه برسیم. بازیکنان مس هم نشان دادند که انگیزه زیادی دارند و در بازی‌های بزرگ مانند پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد هم بازی خوبی انجام داده‌اند و نتیجه هم گرفتند. در اصفهان از سپاهان امتیاز گرفتیم که کار کوچکی نیست و این بار هم بچه‌های ما در این بازی بزرگ نشان خواهند داد که می‌توانند از تیم‌های بزرگ امتیاز بگیرند.

*در صورت پیروزی مقابل استقلال شادی می‌کنید؟

به هیچ وجه نشده بابت شکست استقلال شادی کنم و این بار هم کسی شادی من را نمی‌بیند. از برد تیمم خوشحال می‌شوم و مطمئنا برای موفقیت مس تلاش می‌کنم و در صورت پیروزی هم به خاطر مس خوشحال خواهم شد، اما هیچ‌وقت بابت بردن استقلال شادی نمی‌کنم.

*روبرویی دوباره با هوادارن استقلال بعد از دورانی که در این تیم داشتید برای‌تان سخت نیست؟

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و توقع آنها نیز از من زیاد است، اما در فوتبال حرفه‌ای این چرخش‌ها صورت می‌گیرد. یک روز آقای قلعه‌نویی با مس و سپاهان روبروی استقلال قرار گرفت و این بار هم با چرخش زمانه نوبت من شده و باید روبروی استقلال قرار بگیرم. قرار گرفتن مقابل تیم سابقی که دوستش داری و خانه‌ات محسوب می‌شود، سخت است اما به هر حال در فوتبال حرفه‌ای این اتفاق می‌افتد. اکنون برای شادی هواداران مس و مردم کرمان تلاش می‌کنم و مطمئنا مقابل استقلال هم تمام تلاش‌مان برای پیروز شدن می‌کنیم.

*این شایعه‌ای که به وجود آمده بود مبنی بر اینکه باشگاه مس قصد دارد دوباره تغییراتی انجام دهد را شنیده‌اید؟

به این شایعات عادت کردیم و بعضی از دوستان به من لطف دارند که این اخبار را مطرح می‌کنند. بعضی از دوستان هنوز کارم را شروع نکردم این بحث‌ها را راه انداختند اما ما بدون توجه به این مسائل کار خودمان را پیش می‌بریم.

*البته ایرانمنش مدیرعامل مس هم از شما حمایت کرده و گفته بود تا زمانی که ایرادها را برطرف نکنیم نمی‌توانیم از مظلومی انتظار نتیجه گیری داشته باشیم.

روز اولی که به مس آمدم تا کارم را شروع کنم خواسته‌هایی داشتم و ایرادهایی از این تیم گرفتم که باید برطرف شود. این مسائل را هم با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم و آنها نیز اذعان داشتند تیم ایراداتی دارد. مدیران مس خودشان می‌دانند که این تیم ضعف‌هایی دارد و به همین دلیل هم آقای ایرانمنش آن حرف‌ها را زده است. تا نیم فصل باید این ایرادها را بگیریم و برای تقویت تیم دست به کار شویم، بازیکنان فعلی هم نسبت به گذشته خیلی فرق کرده‌اند و مطمئنا با اضافه شدن نفرات جدید بهتر خواهیم شد. کاری به شایعات نداریم و وقت‌مان را هم برای این مسائل تلف نمی‌کنیم. کار اصلی ما تازه از نیم فصل دوم شروع خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها