کد خبر: ۱۷۶۴۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
ارسنجانی «ردیف ۴۹» را می‌نویسد
ماجرای جدیدترین ارمان سید حسن حسینی ارسنجانی مربوط می‌شود به دانش آموز باهوش و البته بسیار شجاعی که یک دستگاه فرستنده رادیویی می‌سازد و در روز 4 آبان بین سخنرانی شاه صدای الاغ پخش می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، سید حسن حسینی ارسنجانی از نویسندگان کشورمان هم اکنون نوشتن کتابی را در دست دارد که مانند دیگر کتاب‌های او داستان انقلاب است و در فضای انقلاب رخ می‌دهد.

این داستان که به گفته نویسنده‌اش تقریبا نیمه مستند است و از یک ماجرای واقعی در شهر محل زندگی نویسنده کتاب الهام گرفته شده است، مربوط می‌شود به ماجرای دانش آموز باهوش و البته بسیار شجاعی که یک دستگاه فرستنده رادیویی می‌سازد و در روز 4 آبان هم زمان با سخنرانی شاه به مناسبت چهارم آبان بین سخنرانی او صدای عرعر الاغ پخش می‌کند و باعث وهن و ایجاد اختلال در سخنرانی شاه می‌شود.

بعد از این ماجرا، ماموران شاه به دنبال یافتن این خرابکار کوچک هستند تا او را بیابند و همین فراز و فرودهای داستان را شکل می‌دهد.

به گفته ارسنجانی این کتاب احتمالا «ردیف 49» نام خواهد گرفت و تا کنون این نویسنده طرح داستان را نوشته و قرار است رمان او 8 فصل داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها