کد خبر: ۱۷۶۴۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
اگرچه عده ای در کشور ما از اینکه برخی دیکتاتورهای عربی آنها را برادر خود می خوانند بسیار ذوق زده شده اند اما وزیر امور قضایی رژیم صهیونیستی صریحا از مواضع مشترک رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می آورد و با ذکر این مساله که موضع این رژیم و عربستان در قبال ایران یکسان است، پیام روشنی به کسانی می دهد که از برادر خوانده شدن در برخی نامه ها دچار ذوق زدگی مفرط شده اند.
598: اگرچه عده ای در کشور ما از اینکه برخی دیکتاتورهای عربی آنها را برادر خود می خوانند بسیار ذوق زده شده اند اما وزیر امور قضایی رژیم صهیونیستی صریحا از مواضع مشترک رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می آورد و با ذکر این مساله که موضع این رژیم و عربستان در قبال ایران یکسان است، پیام روشنی به کسانی می دهد که از برادر خوانده شدن در برخی نامه ها دچار ذوق زدگی مفرط شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، "تزیپی لیونی" تأکید کرد: "هنگامی که مسئولان سعودی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تأکید می کنند، این سخنان آشنا به نظر می آید؛ معتقدم هنگامی که مسأله مربوط به ایران باشد، زبان اعراب به عبری‌ها نزدیک است."

به نوشته القدس العربی، لیونی در نشست دیروز روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" خاطرنشان کرد: "کشورهای عربی پیش از اندیشیدن به هرگونه تغییر در سیاستهای خود در قبال اسرائیل، به دنبال آن هستند که پیشرفتی را در زمینه صلح اسرائیلی - فلسطینی مشاهده کنند."

وزیر امورخارجه سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه متوقف کردن ایران نیازمند همکاری کسانی است که این کشور را "تهدیدی" برای خود می بینند، تأکید کرد: "جای تأسف دارد که ادامه منازعه با فلسطینی‌ها، همکاری اعراب با اسرائیل را دشوار و یا غیر ممکن می سازد."

لیونی ادامه داد: "کاملا آشکار است که منافع اسرائیل و کشورهای میانه رو در منطقه یکسان است؛ باید با همکاری یکدیگر ایران را تحت فشار قرار دهیم و به صورت همزمان در مسیر فرایند صلح گام برداریم."
 
گفتنی است؛ در ماه گذشته غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در سایت خود اعلام کرد که پادشاه عربستان نامه جالبی را برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ارسال کرده است.
 
غلامعلی رجایی نوشت: «سه‌شنبه بود که شنیدم ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی برای حج امسال از آیت‌الله هاشمی دعوت کرده است. یکی از اعضای دفتر می‌گفت در این چند سال این سومین دعوت ملک عبدالله از آقای هاشمی است.
 
وی افزود: هنوز معلوم نیست آیت‌الله به این دعوت چه پاسخی خواهند داد. باید صبر کرد. همه چیز محتمل است.
 
نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک عبدالله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد، در تعبیری بسیار عاطفی و کم‌ نظیر در پای نامه خود نوشته وامضا کرده است: اخوک عبدالله (برادر تو عبدالله). باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست. افسوس که بعضی نمی‌دانند.»
 
این خطاب پادشاه عربستان و سخنان واضح لیونی پیامی روشن به آقای هاشمی می باشد که تا در مواضع خود و اطرافیانش تجدید نظر کند و از اینکه برادر دیکتاتوری که همواره دستش به خون شیعیان آغشته بوده است، نه خود و نه اطرافیانش ذوق زده نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
۳
۱
واقعا خندیدم اخوک عبدالله !
میگفت اخوک شیطان خیلی بهتر بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها