کد خبر: ۱۷۶۴۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت زمین تختی تهران گفت: شنیده‌ام که ورزشگاه تختی زمین خوبی ندارد اما میزبانی حق راه‌آهن سورینت است.

به گزارش 598،سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز یکشنبه (فردا) پرسپولیس مقابل راه‌آهن سورینت در ورزشگاه تختی گفت: شنیده‌ام که این ورزشگاه زمین خوبی ندارد اما به هر حال راه‌آهن سورینت میزبان است و باید از این شرایط استفاده کند.

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم برنده این بازی باشیم و در نهایت راضی هستیم به رضای خدا تا ببینم چه پیش می‌آید.

مهاجم پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم پدیده در جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود اما در نیمه اول تیم آنها بسیار دفاعی بازی می‌کرد. در نیمه دوم توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم اما روی یک غافلگیری دروازه تیم‌مان باز شد.

وی در مورد چگونگی به ثمر رسیدن گل پدیده گفت: چون داور می‌خواست به بازیکن ما کارت زرد بدهد همه ایستاده بودند ضمن اینکه یکی از بازیکنان آنها روی زمین افتاده بود اما بازیکنان حریف بازی را آغاز کردند و دروازه ما باز شد. البته نمی‌دانم این گل درست بود یا خیر؟

مهاجم پرسپولیس در خصوص اعتراض بازیکنان پدیده به عدم انجام بازی جوانمردانه توسط سرخپوشان عنوان کرد: در صحنه‌ای که خودم موقعیتی را در این شرایط از دست دادم نورمحمدی به من پاس داد و من یک لحظه دیدم که بازیکن پدیده روی زمین افتاده و به خاطر همین کمی مکث کردم بعد فکر کردم که این بازیکن از روی زمین بلند شده و به همین دلیل به حرکت ادامه دادم اما دیدید که وقتی متوجه مصدومیت بازیکن پدیده شدیم کرنر را به این تیم دادیم. 

سیدصالحی در واکنش به شعارهایی که این روزها علیه دایی در ورزشگاه‌ها سر داده می‌شود، تاکید کرد: من نظر خاصی در این خصوص ندارم اما این مسئله روال درستی نیست که در ورزشگاه‌های راه افتاده است. مسئولین باید به این مسئله ورود کنند و جلویش را بگیرند تا اوضاع بدتر نشود.

وی درباره گلزنی یونس شاکری و هادی نوروزی مقابل پدیده اظهارداشت: شاکری از بازیکنان جوان و آینده‌دار پرسپولیس است. واقعا از گلزنی او و نوروزی خوشحال شدم و امیدوارم همه ما در بازی‌های بعدی هم به همین صورت برای پرسپولیس مثمرثمر باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها