کد خبر: ۱۷۶۴۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به جان ۲ دخترم مصاحبه‌ و گلایه‌های عابدینی تاثیری در بازی نکردن محمدرضا مهدوی و محمد آبشک در دیدار مقابل ذوب‌آهن نداشت.

به گزارش 598،افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی 5 بر یک داماش گیلان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازیکنان ما نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن داشتند و موفق شدیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته داماش مقابل پرسپولیس ادامه داد: پس از شکست مقابل پرسپولیس نیاز به پیروزی داشتیم. پیروزی مقابل ذوب‌آهن با وجود مربی خوبی که دارند، کار راحتی نبود. تیم ذوب‌آهن در این دیدار موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت ولی خوشبختانه ما از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کردیم.

پس از استعفای امیر عابدینی از مدیرعاملی باشگاه داماش و صحبت‌هایی که برخی از بازیکنان این تیم علیه عابدینی انجام داده بودند، کسب پیروزی 5 بر یک مقابل ذوب‌آهن عجیب بود. ناظمی در این خصوص به تسنیم گفت: خدا را شکر استعفای عابدینی مورد قبول واقع نشد. به نظرم جدایی عابدینی از باشگاه داماش به تیم ما ضربه وارد می‌کند و ایشان باید همچنان مدیرعامل باشگاه باشد. 

سرمربی داماش تصریح کرد: وقتی متوجه استعفای عابدینی شدیم با وی صحبت کردیم که در داماش بماند. این درخواست را با توجه به عشق و علاقه‌ای که عابدینی به تیم داماش دارد و برای آن تلاش زیادی می‌کند، مطرح کردیم. عابدینی همانند پدر تیم می‌ماند و وقتی پدر خانواده مشکل داشته باشد، فرزندانش هم دچار مشکل خواهند شد. دلخوشی ما پس از این اتفاقات این است که همه در داماش دست به دست هم دهند تا مشکلات برطرف شود.

ناظمی در خصوص جلسه روز گذشته (جمعه) کادر فنی و بازیکنان تیم داماش با امیر عابدینی تصریح کرد: در این جلسه همه بازیکنان به غیر از چند بازیکن که از من اجازه گرفته بودند تا به خانواده‌های خود سر بزنند، حضور داشتند. حتی محمدرضا مهدوی و محمد آبشک هم در این جلسه حاضر بودند.

وی افزود: در این جلسه پیرامون مشکلات باشگاه داماش و آینده این تیم صحبت شد. از طرفی خیلی وقت بود عابدینی به رشت نیامده بود و بچه‌ها می‌خواستند او را ببینند. ضمن اینکه به بهانه عید غدیر و نتیجه‌ای که مقابل ذوب‌آهن گرفتیم بهانه‌ای بود تا جلسه‌ای برگزار کنیم.

سرمربی داماش در مورد مشکلاتی که بین عابدینی و بازیکنانی چون محمدرضا مهدوی و محمد آبشک به وجود آمده بود، گفت: در هر خانواده‌ای اختلافی به وجود می‌آید و ممکن است در هر خانواد‌ه‌ای پدر خانواده از فرزند خود گله کند. عابدینی به عنوان پدر خانواده  احساس کرد که باید صحبت‌هایی انجام دهد.

ناظمی درباره بازی نکردن مهدوی و آبشک در دیدار مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: به جان 2 دخترم مصاحبه‌ و گله‌های عابدینی تاثیری در بازی نکردن این بازیکنان نداشت. باور کنید دلیل بازی نکردن آنها به مسائل فنی مربوط بود.

وی در پایان تصریح کرد: از هواداران خوب‌مان که در هوای بارانی 90 دقیقه تشویق‌مان کردند تشکر می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها