کد خبر: ۱۷۶۳۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به دو شهر نابلس و جنین در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الشرق، یک منبع امنیتی فلسطین گفت که تعدادی از گشتی‌های ارتش به روستای قریوت در جنوب نابلس یورش آورده و اقدام به پاکسازی گسترده کردند در حالی که ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان نیز در این یورش مشارکت داشتند.

در شهر جنین نیز نیروهای زیادی از ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک یعبد یورش برده و پس از مسدود کردن ورودی‌های شهر اقدام به پاکسازی گسترده کردند که به دنبال آن درگیری بین فلسطینیان در این منطقه و ارتش رژیم صهیونیستی درگرفت و طی آن نیروهای ارتش از گاز اشک‌آور استفاده کردند که منجر به زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان شد.

از سوی دیگر نیروهای رژیم اشغالگر امروز تعدادی از شهروندان فلسطینی در استان الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر در شهرک حلحول در شمال الخلیل دو نفر به نام‌های «علاء زیاد عبدالرحیم العرجا»(19 ساله) و «قصی فؤاد القواسمه»(17 ساله) را بازداشت و به مکان نامعلومی با خود بردند.

بر پایه این گزارش نیروهای اشغالگر به چندین محله در شهر الخلیل یورش برده و موانع نظامی در ورودی شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل، یطا و اردوگاه الفوار در جنوب و پل حلحول در شمال کار گذاشته‌ و اقدام به بازرسی خودروها و کارت‌های شناسایی شهروندان کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها