کد خبر: ۱۷۶۳۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «درست است که خسته بودیم اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.»

* تیموریان: خسته بودیم اما به نسبت بازی‌های گذشته بهتر بودیم / از کارت زرد داور تعجب کردم
آندرانیک تیموریان پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: «درست است که خسته بودیم اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و امتیاز مهمی را کسب کردیم.»


وی در مورد شوتی که تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: «به هر حال قسمت بود و شرایط پیش آمد و من هم شوت کردم و تبدیل به گل شد.»


بازیکن استقلال در مورد کارت زردی که از داور گرفت، تصریح کرد: «برخوردی با دفاع چپ فولاد داشتم که 50-50 بود خودم هم تعجب کردم که چگونه از داور کارت زرد گرفتم.»


تیموریان افزود: «ما نسبت به بازی قبل به مراتب بهتر بودیم و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم هر چند خسته هم بودیم مطمئن باشید با ریکاوری که انجام می‌دهیم می‌توانیم در آینده بازی بهتری انجام دهیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.»


* نیکبخت واحدی: اگر یک دقیقه هم بازی کنم در خدمت تیم هستم / در کورس قهرمانی ماندیم
علیرضا نیکبخت واحدی گفت: «دقیقه 65 به زمین رفتم و شرایط طوری بود که تیم زیر فشار بود. خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم و در کورس قهرمانی بمانیم.»


وی در مورد اینکه دقایق کمی بازی می‌کند اظهار داشت: «این نظر مربی است که چقدر بازی کنم. اگر یک دقیقه یا 90 دقیقه بازی کنم در هر لحظه‌اش در خدمت تیم هستم. خوشحالم که قلعه‌نویی به من اعتماد کرد. انشاءالله بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.»


نیکبخت‌واحدی در مورد اینکه آیا از بازی خودش رضایت دارد خاطرنشان کرد: «مربی باید راضی باشد نه من. خدا را شکر به من اعتماد شده. شاید به خاطر دوری که من از فوتبال داشتم هر کسی دیگری جای من بود فوتبال را کنار می‌گذاشت. می‌توانم به زودی جواب این اعتماد را بدهم.»


وی در مورد اینکه دوست دارد در همین پستی که قرار گرفته بازی کند یا اینکه مهاجم باشد، اظهار داشت: «سال‌های زیادی است در این پست بازی می‌کنم و تقریبا از زمان بلاژوویچ در این منطقه استفاده می‌شوم. در این پست راحت بودم. هر جایی که مربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم و مشکل خاصی ندارم.»


* نوری: هنوز به آن چیزی که در استقلال می‌خواهم نرسیدم / در دفاع مشکل داریم
پژمان نوری عنوان کرد: «بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.»


وی ادامه داد: «می‌گفتند بازی 6 امتیازی است و توانستیم پیروز شویم. امیدوارم این برد به ما کمک کند و در نیمه راه از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشته باشیم.»


هافبک استقلال در مورد اینکه امروز عملکرد بهتری داشته و نظرش چیست، گفت: «خودم اینگونه فکر نمی‌کنم. من هنوز خیلی جا دارم تا آن چیزی که در استقلال می‌خواهم باشم نشان دهم.»


نوری در مورد داوری افزود: «داوری مشکل خاصی نداشت و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند.»


هافبک استقلال در مورد اینکه آیا در خط میانی آبی‌پوشان بازیکن کم ندارند تاکید کرد: «به نظر من در وسط زمین بازیکن داریم اما در دفاع مشکل داریم که مربیان در نیم فصل این مسئله را حل می‌کنند.»


* بیک‌زاده: صدر جدول را خواهیم گرفت
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «ما مقابل فولاد بازی خوبی از خود نمایش دادیم و می‌توانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.»


هاشم بیک‌زاده عنوان کرد: «امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. در بازی‌های آینده به برتری خواهیم رسید و صدر جدول را خواهیم گرفت.»


وی در مورد اینکه پیش از این سرمربی استقلال این بازی را استارت قهرمانی خوانده بود، تصریح کرد: «ما تیم صدرنشین جدول را شکست دادیم. بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانیم بار دیگر قهرمان شویم.»


* عمران‌زاده: بازی 6 امتیازی را بردیم ؛ دوشنبه یا سه‌شنبه در تمرین شرکت می‌کنم
حنیف عمران‌زاده گفت: «بازی خوبی بود، توانستیم انتظارات را برآورده کنیم، بعد از آنکه 4 هفته پیروز نشده بودیم امروز بازی 6 امتیازی را بردیم و روحیه خوبی بازیکنان برای بازی بعدی به دست آوردند.»


وی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: «شنبه دکتر نوروزی از من تست می‌گیرد و دوشنبه یا سه‌شنبه در تمرینات حاضر می‌شود.»

 

* لاوره: حرف جدیدی ندارم / بازی نکردنم نظر مربی است
گوران لاوره درباره عدم حضورش در بازی مقابل فولاد عنوان کرد: «این بحث ها دیگر تکراری است. من آماده هستم و بازی نکردنم به دلیل نظر مربی است.»


وی افزود: «حرف جدیدی ندارم. من بازی نمی کنم و باید تمرین کنم.»


* ماجدی: برد مقابل فولاد به ما دلگرمی داد
میرشاد ماجدی در مورد تجلیل از او قبل از شروع مسابقه گفت: «به هر حال در مراسمی از سادات تجلیل کردند و امیدواریم سادات با تقوا باشند.»


وی در مورد اینکه آیا نمی‌توانستند از مهدی رحمتی نیز تجلیل کنند، خاطرنشان کرد: «به هر حال دنبال این بودند که از نماینده تیم‌ها تجلیل کنند و البته آنها از ما اولی‌تر هستند.»


سرپرست استقلال در مورد این پیروزی خاطرنشان کرد: «به این برد نیاز داشتیم شخصا اعتقاد دارم که این مسابقه 6 امتیازی بود با توجه به اینکه در چند دیدار عقب افتاده بودیم این پیروزی به ما دلگرمی داد انشاءالله در ادامه بتوانیم نتیجه بگیریم.»

 

* صالح: فولاد رقیب اصلی ما بود / باید استارت قهرمانی را می زدیم
مجید صالح پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد درباره استقبال اندک تماشاگران از بازی اظهار داشت: «نمی دانم به چه دلیل هست. شاید به خاطر تعطیلات بود. از هوادارانی که آمدند و ما را حمایت کردند تشکر می کنیم.»


وی افزود: «بازی سختی را بردیم. فولاد رقیب اصلی ما بود و باید استارت قهرمانی را می زدیم. مهم کسب سه امیتاز بود که به آن رسیدیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها