کد خبر: ۱۷۶۳۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در اهواز فردا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش خبرگزار فارس از تبریز، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزار سه بازی فردا به اتمام می‌رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته تیم تراکتورسازی در اهواز مهمان تیم استقلال خوزستان است.

با توجه به  شکست  فولاد خوزستان از استقلال تهران و شکست سپاهان از ملوان بندرانزلی، بهترین فرصت برای تراکتورسازان فراهم شده است تا با یک پیروزی شیرین زمینه صعود خود در جدول را مهیا کرده و به یک قدمی صدر جدول برسند.

البته در بین مدعیان بالای جدول پرسپولیس نیز فردا به میدان می‌رود و نفت تهران در تبریز گسترش فولاد را شکست داد تا پیش از بازی فردا بالاتر از تراکتورسازی در جدول قرار داشته باشد.

تراکتورسازی در سه هفته اخیر از 9 امتیاز ممکن 7 امتیاز را کسب کرده است و امیدوار برای کسب برد و سه امتیاز به مصاف تیم خوزستانی می‌رود.

تراکتورسازی بعد از بازی با استقلال خوزستان پنج بازی متوالی را در تبریز برگزار خواهد کرد و می‌تواند از این فرصت عالی برای صدرنشینی در لیگ برتر استفاده کند.

در حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز با 22 امتیاز تیم پنجم جدول است و تیم استقلال خوزستان با 16 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

تراکتورسازی در صورت پیروزی بر تیم خوزستانی شانس صعود تا رده دوم جدول را پیش رو دارد.

این بازی اولین مصاف دو تیم در لیگ برتر فوتبال کشور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها