کد خبر: ۱۷۶۲۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در دیدارهای بعدی پیروز شویم، اجازه نخواهیم داد کسر امتیاز برای ما دردسرساز شود.

به گزارش 598،حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی خوبی که در اولین دیدار جام حذفی انجام دادیم، بازیکنان در شرایط خوبیبه سر می برند.

مقابل پدیده مشهد می‌توانستیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم اما متاسفانه همه چیز به وقت‌های اضافه کشیده شد. ما برابر پدیده بسیار خوب بازی کردیم اما متاسفانه غافلگیر شدیم و بازی به وقت اضافه کشیده شد به همین دلیل فشار زیادی به تیم وارد شد.

ماهینی ادامه داد: اما خدا را شکر با تلاش بچه‌ها 5 گل زدیم و شرایط خوبی را برای بازی‌های بعدی به دست آوردیم. البته به نظر من پدیده یک تیم لیگ برتری بود چون آنها بازیکنان و مربی‌شان همه لیگ برتری و با تجربه بودند. به نظر من با این برد درجام حذفی که همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد یک قدم بلند برای موفقیت در آینده برداشتیم.

وی در خصوص بازی با راه آهن نیز گفت: ما وقت زیادی برای ریکاوری نداشتیم اما با روحیه به دیدار راه آهن می‌رویم تا با کسب سه امتیاز در بالای جدول بمانیم. ما هرگز دوست نداریم در این شرایط حساس از بالانشینان فاصله بگیریم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ سوالی که آیا کسر یک امتیاز برای شما دردسر ساز خواهد شد، یا خیر، گفت: به نظر من آخر فصل امکان دارد این کسر امتیاز کمی ما را اذیت کند اما ما اگر انشاالله سه امتیازها را پشت سر هم بگیریم کاری می‌کنیم که اصلا این یک امتیاز به حساب نیاید و با خیال آسوده‌تر به آینده فکر می‌کنیم. بالاخره ما بازی‌های بسیار سختی را پیش رو داریم اما من مطمئن هستم با تیمی که داریم حرفهای زیادی برای گفتن و انشاالله کسب یک نتیجه خوب در انتهای فصل خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها