کد خبر: ۱۷۶۱۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سرکرده یک گروه تروریستی وابسته به «ارتش آزاد» در جنوب سوریه، به ضرب گلوله نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید.
به گزارش 598 به نقل از فارس، «محمد عیسی العایش» معروف به «ابوحفص»، سرکرده گروه تروریستی «سیف الله المسلول» وابسته به ارتش آزاد در جریان درگیری نیروهای ارتش با این گروه تروریستی در «ریف درعا» واقع در جنوب سوریه، به هلاکت رسید.

 
وی پیش از اینکه تروریست‌های مسلح بتوانند از صحنه درگیری با ارتش بگریزند، به ضرب گلوله نیروهای ارتش به هلاکت رسید.

 
در این درگیری‌ها که در نزدیکی گردان «حمل و نقل و تسلیحاتی» ارتش سوریه در شرق شهرک «بصر الحریر» رخ داد، علاوه بر ابوحفص، چهار تروریست دیگر به هلاکت رسیده و بیش از ده نفر از آنان نیز زخمی شدند.

 
این گروه تروریستی چند منطقه در اطراف محل درگیری با ارتش را با خمپاره هدف حمله قرار داد که برخی از آنها به منازل مسکونی شهرک «الدویره» در ریف غربی «السویداء» اصابت کرد و منجر به زخمی شدن تعدادی از اهالی آن شد.

 
ابوحفص در حالی به هلاکت رسید که چند روز پیش نیز در جریان عملیات ارتش سوریه در درعا، یکی از خطرناکترین فرماندهان تروریست‌های مسلح به نام «یاسر العبود» به هلاکت رسید.

 
العبود، فرمانده ارتش آزاد در منطقه جنوبی و نیز فرمانده گروه تروریستی موسوم به «حوران» بود.

 
ناکامی تروریست‌های مسلح در درعا البلد

 
اما نیروی توپخانه ارتش سوریه، تلاش تعدادی از تروریست‌های مسلح در «درعا البلد» برای حمله به یکی از ایست‌های نظامی ارتش را ناکام گذاشت.

 
علاوه بر این، حمله توپخانه‌ای ارتش به محل استقرار تروریست‌ها در این منطقه، هلاکت و زخمی شدن تعدادی از آنان از جمله «سالم یوسف مسالمة» یکی از اعضای گروه تروریستی موسوم به «شهداء البلد» را به دنبال داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها