کد خبر: ۱۷۶۰۲۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، نیروهای ارتش سوریه توانستند با تسلط بر بیشتر روستاهایی که در مسیر خناصر به مجموعه کارخانه های وزارت دفاع قرار دارند، به پیشروی خود در ریف جنوبی حلب ادامه دهند.

ارتش اکنون در حال پیشروی به سمت «السفیره»، مهمترین شهر ریف جنوبی حلب است و تعدادی از نیروهای خود را با پشتیبانی سه دستگاه تانک به محور جنوبی این شهر اعزام کرده است.

همزمان با پیشروی ارتش در این محور، تروریست‌های مسلح شامل «جبهه النصره» و گروه موسوم به «آزادگان شام» و نیز «التوحید»، در تلاش برای عقب‌نشینی از این محل هستند.

این در حالی است که محل استقرار تروریست‌ها زیر آتش سنگین جنگنده‌ها و نیروهای توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار دارد تا جایی که امکان مقابله با این حملات از آنان سلب شده است.

در این میان نیروهای ارتش سوریه به سمت ساختمان تحقیقات علمی السفیره در فاصله 500 متری آن حرکت کرده و در مرکز بیولوژیک این ساختمان مستقر شده‌اند.

وحشت تروریست‌ها از پیشروی ارتش

با پیشروی نیروهای ارتش به سمت السفیره، تروریست‌های مسلح از بیم اینکه مبادا این شهر نیز مانند خناصر تحت کنترل ارتش درآید، از تمام گروه‌های وابسته به خود در حلب خواسته‌اند با حرکت به سمت السفیره،به کمک آنان آمده و مانع تسلط ارتش بر آن شوند.

این درحالی است که نیروهای ارتش سوریه روز گذشته نیز از دو محور «ابوجرین» به سمت «القبان» و  از مجموعه کارخانه های وزارت دفاع به سمت جنوب السفیره پیشروی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها