کد خبر: ۱۷۶۰۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد: غيبت علي دايي در عملکرد اين تيم مقابل پديده مشهد تاثيري نداشته است.
سيدميثم حسيني مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از برتري 5 بر يک تيمش مقابل پديده مشهد اظهار داشت: بيش از هر چيز مي‌خواهم بگويم اين پيروزي ناقابل را به اندک هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي تقديم مي‌کنم، آنهايي که در سرما و گرما همراه ما هستند و ياور تيم پرسپوليس.

به گزارش تسنيم، وي با ابراز خرسندي از اينکه روند روبه‌رشد تيم پرسپوليس ادامه پيدا کرده است، گفت: اميدوارم نتايج خوب ما در مسابقات ليگ نيز تداوم داشته باشد و به جايگاه شايسته‌اي برسيم.

مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس ضمن پذيرش اين موضوع که تيمش در نيمه نخست ديدار مقابل پديده مشهد عملکرد خوبي نداشته است، گفت: از آنجايي که شناخت خوبي از تيم پديده نداشتيم، نتوانستيم آن طور که مي‌خواهيم بازي کنيم. در عين حال مي‌دانستيم بازي مقابل يک تيم دسته اولي آن هم در جام حذفي دشواري‌هاي خاص خود را دارد و خود را براي يک بازي سخت آماده کرده بوديم.

حسيني با بيان اينکه دايي در بين 2 نيمه نقاط ضعف و قوت تيم پديده را به شاگردانش گوشزد کرده است، گفت: با صحبت‌هاي دايي تيم ما در نيمه دوم به مراتب بهتر بازي کرد و حتي مي‌توانستيم پيروز شويم اما با يک گل ديرهنگام غافلگير شديم.

وي عدم حضور علي دايي در کنار زمين را در عملکرد سرخپوشان بي‌تاثير خواند و گفت: آقاي دايي در روزهاي منتهي به بازي در خصوص تيم پديده و چگونگي بازي مقابل اين تيم براي ما صحبت کرده بود، خوشبختانه بازيکنان نشان دادند گيرايي خوبي دارند و عملکرد خوبي مقابل پديده داشتند.

مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص صحنه به ثمر رسيدن گل تيم پديده گفت: در صحنه‌اي که داور خطاي بازيکن تيم پديده را اعلام کرد، دستش را به سمت جيب خود برد و قصد داشت با سوت زدن به بازيکن ما کارت بدهد اما به ناگاه در تصميم خود تجديدنظر کرد و شروع بازي از سوي بازيکنان پديده را پذيرفت. من نمي‌دانم قانون در اين خصوص چه مي‌گويد و تيم مي‌تواند به بازي ادامه دهد يا خير. اما هرچه بود تيم ما گل خورد که خوشبختانه توانستيم در وقت‌هاي اضافه آن را جبران کنيم.

حسيني در خاتمه تصريح کرد: در اين بازي بازيکناني که کمتر فرصت حضور در ميدان را پيدا کرده بودند به ميدان رفتند و خوشبختانه عملکرد خوبي داشتند آنها با بازي خوب خود نشان دادند آقاي دايي مي‌تواند روي داشتن دو تيم خوب در داخل زمين و روي نيمکت حساب باز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها