کد خبر: ۱۷۵۸۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: «فکر می‌کنم مذاکرات و مراوده‌ای که بین ما و پرسپولیس انجام می‌شود بازی برد-برد است.»

598؛ سعید آذری در مورد جلسه روز گذشته با مدیرعامل پرسپولیس گفت: «محمد رویانیان زحمت کشید و دیروز به اصفهان آمد تا در مورد مسائل نقل و انتقالات مذاکرات و تفاهماتی را با یکدیگر انجام دهند. قرار شد نتیجه این جلسه بعد از پایان نیم‌فصل اول اعلام شود.»

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور محسن مسلمان در پرسپولیس قطعی شده است، اظهار داشت: «هنوز نه بازیکنی به تیمی رفته و نه بازیکنی از تیمی جدا شده است، قرار شد در مورد این مسئله صحبت نکنیم. محمد رویانیان و علی دایی در ارتباط با این مسئله صحبت‌هایشان را انجام دهند و سپس در پایان نیم‌فصل اول این نقل و انتقالات اعلام شود.»

 

آذری تأکید کرد: «مباحث بسیاری خوبی را در جلسه مطرح کردیم. از همه خواهش می‌کنم اجازه دهند تا در این فضا کارمان را جلو ببریم و اگر قرار است مراوده‌ای انجام شود باید در زمان خودش در مورد آن صحبت شود. فکر می‌کنم یک نتیجه برد- برد برای هر دو تیم به دست بیاید.»

 

وی در مورد اینکه آیا با حضور غلامرضا رضایی مخالفت کردند، تأکید کرد: «غلامرضا رضایی را دوست دارم و او کسی است که برای فوتبال کشور زحمت کشیده است اما ما در خطوطی که نیاز به بازیکن داریم اولویت‌بندی کردیم و در پست غلامرضا رضایی بازیکنان مورد نظرمان در تیم هستند. ما می‌خواهیم در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم خود را تقویت کنیم. اسم بازیکن جدیدی در این جلسه مطرح نشد و صحبت در مورد همان نفرات قبلی بود.»

 

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش به گرفتن محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی است، اظهار داشت: «ما این مسئله را قبلا رسانه‌ای کرده بودیم و موضوع جدیدی نیست. باید مذاکرات به این شیوه انجام شود. اگر می‌خواهیم بحث دلالی از بین برود فقط نباید شعار بدهیم. باشگاه‌ها اگر بازیکنی از تیمی را می‌خواهند باید به صورت مستقیم با باشگاه مذاکره کنند. ما در کارمان به دنبال شفاف سازی هستیم و هیچ وقت برای جذب یک بازیکن تحت قرارداد باشگاهی به صورت مستقیم با خودش وارد مذاکره نخواهیم شد. می‌خواهیم به سهم خودمان این قدم را در فوتبال برداریم تا به سالم‌سازی فضای فوتبال کشور کمک کنیم. ما برای جذب دو بازیکن سپاهان هم به صورت مستقیم به این باشگاه نامه زدیم.»

 

وی افزود: «این روزها بحث جذب شهاب گردان مطرح شده است. علیرغم اینکه گردان زحمات زیادی در موفقیت‌های چند ساله ذوب‌آهن کشیده است به دلیل اینکه در پست او 3 بازیکن داریم اصلا در برنامه ما جذب دروازه‌بان وجود ندارد. علاوه بر آن اگر این بازیکن را می‌خواستیم به صورت مستقیم نامه به باشگاه می‌زدیم. تنها در شرایطی با خود بازیکن مذاکره می‌کنیم که او رضایت‌نامه‌اش در دست خودش باشد.»

 

آذری در پایان تاکید کرد: «هیچ وقت دنبال زنگ زدن به بازیکن و هوایی کردن کسی نیستیم، باید در سالم‌سازی فوتبال قدم برداریم. اگر عده‌ای می‌گویند در فوتبال مشکل دارند خودشان فوتبال را ترک کنند و خواهشم این است که اینقدر به این مسئله دامن نزنند. فوتبال یکی از تنها موضوعاتی است که این روزها باعث سرگرمی مردم است و خواهش می‌کنم کاری نکنیم که این مسئله کام مردم را تلخ کند.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها