کد خبر: ۱۷۵۷۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات گفت: با تيم‌هايي که از جام حذفي انصراف مي‌دهند بر اساس قانون برخورد مي‌کنيم.
غلامرضا بهروان در خصوص پافشاري مسئولان فجرسپاسي در مورد کناره‌گيري از جام حذفي با وجود مخالفت سازمان ليگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شيرازي‌ها اصرار داشتند با وجود اينکه ما بار اول با اين موضوع مخالفت کرديم اما آنها نامه تاکيدي مجدد ارسال کردند و ما طبق قانون به آنها برخورد مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه چه جريمه‌اي براي آنها در نظر گرفته مي‌شود،خاطرنشان کرد: ما پرونده آنها را به مراجع ذيصلاح ارسال خواهيم کرد تا آنها در مورد آنها تصميم بگيرند. اگر هم مورد خاصي باشد در هيئت رئيسه در اين باره صحبت خواهيم کرد. قانون اين موارد را پيش‌بيني کرده است و در صورت کناره‌گيري تيم‌ها از جام حذفي پس از مشخص شدن رقابت‌ها آنها جريمه خواهند شد.

رئيس کميته مسابقات در مورد کناره‌گيري ميناب طيور تصريح کرد: ميناب طيور که در ليگ دسته دوم حضور دارد هم انصراف داده و اين جريمه شامل حال آنها هم خواهد شد. هم اکنون دور پنجم جام حذفي را برگزار مي‌کنيم و اگر چه برخي تيم‌هاي ليگ برتري اولين بازي خود را انجام مي‌دهند اما اين تيم‌ها از گذشته در جام حذفي وجود داشتند و اگر بخواهند از رقابت‌ها کنار بکشند با جرائمي روبرو خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها