کد خبر: ۱۷۵۷۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال با اشاره به شرايط خوب تيمش عنوان کرد قصد خريد هيچ بازيکني را ندارد.
آرسنال در حالي امشب (سه شنبه) و از ساعت 22 و 15 به وقت تهران مقابل بورسيا دورتموند قرار مي‌گيرد که از دو ديدار پيشين خود در ليگ قهرمانان اروپا موفق به کسب 6 امتياز شده است.

آرسن ونگر که همواره به دليل عدم موفقيت براي آوردن لوييس سوارز از ليورپول و گونزالو هيگواين از رئال مادريد به آرسنال مورد انتقاد قرار مي‌گيرد، اکنون تيمي ساخته که هم در ليگ برتر انگليس و هم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا صدرنشين است. او با اشاره به اينکه اوليويه ژيرو در ترکيب اين تيم نمايش خوبي دارد اعلام کرد از تيم کنوني‌اش راضي است.

ونگر در اين مورد گفت: شرايط خوبي داريم. نمي‌خواستم مهاجمي را به آرسنال بياورم و او را جانشين ژيرو کنم. چيزي که در طول تابستان فکر مي‌کرديم اين بود که نيکلاس بندتنر تيم را ترک خواهد کرد و ما با مشکل‌هاي زيادي در خط حمله روبه‌رو خواهيم شد. در هر حال او ماند و نيازي هم به آوردن يک مهاجم ديگر به تيم احساس نشد. ژيرو بازيکني است که همواره خوب بوده و به نظر مي‌رسد بهتر هم مي‌شود. او اين موضوع را در هر ديداري نشان مي‌دهد.

ونگر در ادامه به صحبت در مورد نقل و انتقال‌هاي احتمالي اين تيم در آينده پرداخت. وي در اين خصوص گفت: بايد صادقانه بگويم در حال حاضر هيچ فکري در مورد اينکه بازيکني به تيم اضافه مي‌کنيم ندارم. اگر به ترکيب تيم نگاهي بيندازيد متوجه مي‌شويد که من براي قرار دادن چندين بازيکن خوب مشکل دارم. وقتي به بازيکناني که از ترکيب دور مي‌مانند نگاه مي‌کنم و مي‌بينم که لوکاس پودولسکي، تئو ولکات، الکس اوکسليد چمبرلين و آبو ديابي از ترکيب بيرون مي‌مانند، به هيچ وجه براي آوردن بازيکن جديد فکر نمي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها