کد خبر: ۱۷۵۷۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: تنها شناختي که از تيممان داريم اين است که از شهر همدان است و نامش تالار وحدت است.
کريم قنبري در نشست خبري پيش از بازي با تالار وحدت همدان در جام حذفي گفت: جام حذفي شرايط خاص خودش را دارد.برخي تيم ها از حضور در اين جام انصراف داده‌اند اما با اين شرايط باشگاه راه‌آهن تشخيص داد که با تمام قوا در اين مسابقات شرکت کنيم. هيچ شناختي هم از حريف نداريم و فقط مي‌دانيم که از شهر همدان مي‌آيد و نامش تالار وحدت است.

به گزارش فارس،وي در مورد مصدومان تيمش گفت: والري‌الکسانيان تنها مصدوم تيم ما است که در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني در تمرينات تيم ارمنستان مصدوم شده است. او براي بازي با ايتاليا به تيم ملي ارمنستان دعوت شده است مسابقه‌اي که در مقدماتي جام جهاني برگزار شد.

قنبري ادامه داد: سعي مي‌کنيم در مسابقه فردا از نفراتي استفاده کنيم که کمتر از آنها استفاده کرديم. البته منظورم آن نيست که فقط از ذخيره‌ها استفاده مي کنيم که اصلا بازي نکرده‌اند اما ما با توجه به بازي که در ليگ داريم و 4 روز ديگر مقابل پرسپوليس بازي مي‌کنيم نفراتمان را تقسيم مي‌کنيم.

مربي راه آهن در مورد اينکه بازي با پرسپوليس را فداي بازي فردا مي‌کنيد يا خير گفت: ما سعي مي‌کنيم هر دو بازي را داشته باشيم، هم به جام حذفي فکر مي‌کنيم و هم به بازي با پرسپوليس. جام حذفي جام اتفاقات است اگر چه حريف ما از ليگ دو، سه مي‌آيد اما با توجه به وضعيتمان به جام حذفي خيلي اهميت مي‌دهيم و برايش اهميت ويژه‌اي قائل هستيم.

وي در مورد اينکه مربي تالار وحدت گفته است ما سازنده‌ترين تيم فوتبال غرب کشور هستيم گفت: ما حريف را دست کم نمي‌گيريم کادر فني و بازيکنان ما تجاربي دارند زيرا در جام حذفي اتفاقات زيادي رخ مي‌دهد. شاهين بوشهر استقلال را حذف کرد، يک سال ما در سپاهان مقابل تيم ناشناخته بيمه حذف شديم آن هم در حالي که سپاهان در اوج بود. بنابراين با تمام توان در مسابقه فردا شرکت مي‌کنيم.

وي در مورد وضعيت پيروز قرباني گفت: پيروز قرباني از روز گذشته به تمرينات ما اضافه شده است و بعد از بازي با استقلال خوزستان همراه ما است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها