کد خبر: ۱۷۵۶۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان کانادا گفت: خوش‌شانس بوديم که به ايران نباختيم.
شن فلمينگ در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ملي نوجوانان ايران و کانادا اظهار کرد: خوشحاليم که از اين بازي يک امتياز گرفتيم. البته موقعيت‌هاي گلزني داشتيم اما بيش از يک گل نزديم. ايران در نيمه‌ دوم بهتر از تيم ما بود و چند بار توپ را به تير دروازه هم زد. بنابراين بايد بگويم خوش‌شانس بوديم که گل بعدي را از آنها نخورديم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: تيم ما رفته‌رفته عملکرد بهتري پيدا مي‌کند. مقابل اتريش يک تساوي گرفتيم و الان هم برابر تيم قدرتمند ايران مساوي کرديم. دو امتياز تاکنون برايمان به دست آمده و تمام تمرکزمان معطوف بازي با آرژانتين است تا امتياز خوبي هم از آن بازي بگيريم.

سرمربي کانادا در پاسخ به اين سوال که شانس تيم‌تان را براي صعود از اين گروه چگونه ارزيابي مي‌کنيد گفت: ما هيچ وقت در جام جهاني امتياز نگرفته بوديم اما الان دو امتياز گرفته‌ايم. البته اين به معناي رضايت کامل از تيم‌مان نيست. به‌رغم فرصت زماني کمي که ميان مسابقات وجود دارد، تلاش مي‌کنيم در 72 ساعت آينده روي شخصيت تيم کار کنيم تا بتوانيم در بازي آخر خوب باشيم.

فلمينگ در پاسخ به اين‌که تعويض‌هايتان در اين مسابقه را چگونه ارزيابي مي‌کنيد و آيا تاثيري در عملکرد تيم‌تان داشت، اظهار کرد: تعويض‌هاي ما به خاطر مصدوميت يا موارد ديگر نبود. به نوعي براي بهتر کردن عملکردمان بود. حتي تعويضي که در دقيقه 34 انجام دادم يک تغيير تاکتيکي بود و اتفاقا جواب داد و توانستيم از آن به بعد بهتر کار کنيم. فرصت بين بازي‌ها کم است و سعي مي‌کنيم با اين تعويض‌ها مديريت کنيم تا بازيکنان بيش از حد خسته نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها