کد خبر: ۱۷۵۵۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
شرایط باشگاه ذوب‌آهن برای ‌معاوضه بازیکن با پرسپولیس بسيار عجيب به نظر مي رسد چرا كه با يك حساب سرانگشتي آنها 4 ميليارد تومان از پرسپوليس طلب كرده اند.

598؛ شرایطی که باشگاه ذوب آهن برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس در نظر گرفته به قدری خنده‌دار به نظر می‌رسد که گویی اصلا از اول هم قرار نبوده این انتقال صورت گیرد و موافقت این باشگاه با انتقال این بازیکن جوان خود، بیشتر فرمالیته بوده تا اینکه واقعی باشد.


در حالی که پیش از این گفته می‌شد قرار است مسلمان با خانزاده و میلاد غربیي به شکل قرضی معاوضه شوند اما حالا گویا سعید آذری شرایطی را برای این انتقال در نظر گرفته که نه برای مسلمان بلکه برای هر بازیکنی در لیگ ایران بیش از انتظار به نظر می‌رسد.


آذری با گفتن اینکه پرسپولیس برای ما نمی‌تواند شرایط تعیین کند نسبت به خبر انتقال غلام رضایی به ذوب آهن واکنش نشان داده و شرایط ذوب آهن برای انتقال مسلمان را اینطور توضیح داده: «خواسته ما از پرسپولیس برای موافقت با این موضوع، انتقال محمد خانزاده، میلاد غریبی به اضافه 500 میلیون تومان و دریافت 20 درصد از حق انتقال محمد قاضی و 20 درصد از حق انتقال پیام صادقیان است.»


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص انتقال رضایی هم گفته: «قرار نیست شرایط را آنها تعیین کنند، ما این 2 بازیکن را مطابق با تفکرات تاکتیکی تیم درخواست کردیم و شرایط این انتقال را ما تعیین خواهیم کرد. به همین دلیل نفر دیگری را به جای بازیکنان مورد نظر خود قبول نخواهیم کرد.»


با یک حساب سرانگشتی اگر بخواهیم قیمت محسن مسلمان را با شرایطی که ذوب آهن برای پرسپولیس تعیین کرده حساب کنیم این انتقال چندین میلیارد برای پرسپولیس آب خواهد خورد. اگر قیمت خانزاده و غریبی را دست کم هر کدام 600میلیون در نظر بگیریم به علاوه 500 میلیونی که نقدا باید برای مسلمان پرداخت شود و همچنین 20 درصد از انتقال محمد قاضی  و پیام صادقیان ‌که ممکن است در انتهای فصل ترانسفر شود این انتقال بیشتر به یک شوخی می‌ماند.


قراردادی که با خود محسن مسلمان هم بسته می‌شود را می‌توان به این مبلغ اضافه کرد. با توجه به رقم‌هایی که این روزها در فوتبال جابه‌جا می‌شود حدود یک میلیارد هم پرسپولیس باید به خود این بازیکن بدهد.
بر فرض اگر صادقیان با مبلغی حدود یک میلیون دلار به یک تیم (مثلا یک تیم قطری که این‌قدر پول می‌دهند) منتقل شود 20 درصد از این مبلغ یعنی دویست هزار دلار به ذوب‌آهن می‌رسد.


حال این نکته بماند که انتقال محمد قاضی از پرسپولیس به استقلال در شرایطی که این بازیکن قرارداد یکساله با پرسپولیس داشته و از این انتقال پولی به پرسپولیس نرسیده چگونه ممکن است حق انتقالی داشته باشد و یا همین طور پیام صادقیان که به پرسپولیس قطعی واگذار شده و بازیکن قرضی نیوده که ذوب آهن حالا به فکر حق انتقال او باشد.
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها