کد خبر: ۱۷۵۵۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
مسئول کميته مشوقين استقلال گفت: «عده‌اي از هواداران استقلال که با پرسپوليسي‌ها درگير شده بودند تهديد کردند که منتظر پاسخ تند ما ‌باشيد و به همين دليل بود که بدترين توهين‌ها را به سرمربي پرسپوليس داشتند.»

598؛ از همان دقايق ابتدايي که هواداران استقلال در بازي جلوي نفت تهران عليه علي دايي شعار دادند و او را رئيس مافيا خطاب کردند.

 

مشخص بود که سرمربي پرسپوليس مقابل اين توهين سکوت نمي‌کند و در ادامه صحبت‌هاي جنجالي خود به نکات جديدي اشاره خواهد کرد. البته همينطور هم شد و علي دايي به همراه کميته حقوقي باشگاه پرسپوليس واکنش تندي به شعار هواداران استقلال داشتند و حتي پا را فراتر گذاشته و مدعي شدند که افرادي که شعار دادند از جايي خط گرفته‌اند.

 

اما در اين ميان رامين همتي به عنوان مسئول کميته مشوقين استقلال از بوقچي‌هاي اين تيم دفاع کرد و مدعي شد: «وقتي چند تن از هواداران اقدام به سر دادن شعار عليه دايي کردند و توجهي به وساطت قلعه‌نویي براي پايان يافتن شعارها نشد، با افرادي که منشا سر دادن شعار بودند درگير شده‌اند که حتي پاي نيروي انتظامي نيز به جريان باز شده است. دايي چرا در اظهارنظرهاي خود توجهي به اين درگيري‌ها براي آرام شدن جو ورزشگاه ندارد.»

 

وی ادامه داد: «البته با خبر شديم شعار عليه علي دايي از جايي به وجود آمد که در بازي تيم‌ملي مقابل تايلند، برخي از هواداران پرسپوليس عليه قلعه‌نویي شعار دادند و مدام در ورزشگاه فرياد مي‌زدند "قلعه‌نویي يادت باشه، دايي سرورته". همان لحظه عده‌اي از هواداران استقلال که با پرسپوليسي‌ها درگير شده بودند تهديد کردند که منتظر پاسخ تند ما ‌باشيد و به همين دليل بود که بدترين توهين‌ها را به سرمربي پرسپوليس داشتند.»

 

مسئول کميته مشوقين استقلال در ادامه گفت: «شعارها به همين دليل و به صورت کاملا خودجوش شکل گرفته و اگر هواداران پرسپوليس حرمت سرمربي استقلال را نگه مي‌داشتند به هيچ عنوان توهيني به سرمربي آنها نمي‌شد.»

 

در اين خصوص گفته مي‌شود برخي بوقچي‌هاي استقلال به خاطر اظهارات تند دايي، قصد شکايت از سرمربي سرخپوشان را داشتند ولي پادرمياني اعضاي کميته مشوقين و قلعه‌نویي سبب شد از اين اقدام منصرف شوند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها