کد خبر: ۱۷۵۴۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
خانم اشراقی! جالب است بدانی افرادی را مسخره می‌کنی که بدون هیچ توقع و امکاناتی برای دفاع از کشورمان جنگیدند و امروز هم بر خلاف شما طلبی از انقلاب ندارند.
به گزارش 598، وبلاگ مسافر کربلا یادداشتی درباره اظهارات توهین آمیز نعیمه اشراقی منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

خدا به ما فرمود که اگر صادقانه با من معامله کنید و اگر در این معامله صداقت به خرج دهید من خریدار شما هستم و شما به شاهدی دائمی تبدیل می‌شوید.

از سوی دیگر تاریخ اسلام که امروزه حتی در مقاطع دبستان هم به تدریس آن می‌پردازند.

به ما نشان می‌دهد که چقدر بازخوانی آن برای ما شیعیان و انقلابیون اسلامی ایران الزامی است.

تاریخ اسلام ثابت کرد که زن‌های بزرگان چه تأثیری در غروب فرهنگ اسلام و امامت و تشیع ایفا کردند.

تا جایی که چندین امام معصوم را زن‌های گرامی شان و خانواده محترم شان به شهادت رساندند. (هر دم از این باغ بری می رسد)

خانم نعیمه اشراقی که بر خلاف فامیلی زیبایشان بیشتر مشغول غروب فرهنگ انقلاب و اسلامی آقا روح‌الله است.

امروز نتیجه هم پیاله‌گری و هم سفره‌گری با دشمنان پدر بزرگشان را به منسعه ظهور گذاشت، زیاد جای تعجب نیست. کسانی که ادعای نزدیکی با بزرگان و بنیانگذار انقلاب را دارند، طبق شنیده‌هایمان ناخودآگاه خانوادگی (نه تک نفری!) بورسیه شوند و در زمانی که به دلیل اجرای درست فرهنگ و تفکر پدر بزرگشان و رهبری نائب برحق و خلف آن پیر بزرگ جماران ملت انقلابی و مسلمان ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها زندگی خود را به سختی می‌گذرانند. (به علت تحریم دارو پاسداران انقلاب که امروز جانبازان شیمیایی هستند و باز به خاطر نبود دارو در همان ده روز اول تحریم تعدادی از آنها به شهادت رسیدند)

وقتی که ایشان عکس‌های دخترشان در زمان فارغ التحصیلی را در صفحه فیس بوک می‌گذارد و ادعای میراث دار فرهنگ روح الله دارد دیگر چه جای حرف می‌ماند که بخواهیم علیه خانواده‌ ایشان که با توجه به دین و مذهب اینگونه در بغل امریکاییها ابراز احساسات می‌کنند بگویم؛

اما این چند خط را برای شخص شما می‌نویسم.

خانم اشراقی که از توهین تفکر و فرموده‌های حضرت آقا روح الله به فحاشی علیه رزمندگان و جانبازان رسیده‌اید؛ شاید این چند خط باعث کمی تأمل و تفکر در رفتار و گفته‌هایتان شود.

خانم اشراقی امروز به مسخره کردن جوانانی رسیدی که روزی حتی عکس پدر بزرگت را ندیدند اما همه هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و حتی از اصحاب معصومین هم جلو زدند.

جالب است بدانی عزیزانی را مسخره می‌کنی که زمانی قرار بود بروند نگفتند تا ماسک ندهید نمی‌رویم و بر عکس شما امروز هیچ طلبی از نظام و انقلاب ندارند

خانم اشراقی در آخر خدمتان عرض می‌کنم که اگر شما خانوادگی هیچ نسبت و تناسبی با معقوله جهاد و شهادت ندارید خیلی خانواده‌ها در این مملکت هستند که اگر بار دیگر دهانتان را باز کنید و این گوهر های لایروبی شده از اعماق وجودتان بیرون بیاید، دیگر حساب نسبتتان را با حضرت آقا روح الله را نکنند.

در آخر دعا می‌کنم هم هدایت شوید و هم هدایت شوم…

فرزند کوچکی از خانواده عظیم و پر افتخار شهداء

من اسیر کرم گل پسر فاطمه هستم

حسنی‌ام بنویسید به روی کفنم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها