کد خبر: ۱۷۵۲۲۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سايپا توانست در اين فصل نتايج نسبتا خوبي بگيرد. يکي از بازيکناني که توانست نقش مثبتي در اين تيم داشته باشد، سجاد مشکل‌پور مدافع جوان و آينده‌دار فصل قبل صنعت نفت آبادان است.
پس از تساوي صفر – صفر اين تيم مقابل سپاهان مشکل‌پور توانست در خط دفاعي سايپا بدرخشد . در همين رابطه او به سايت گل گفت: ما بازي خيلي خوبي انجام داديم . البته انتظاري که از سپاهان داشتيم اين نبود و ما مي‌تواستيم با اختلاف دو گل پيروزي شويم. البته خواست خدا بود که بازي با تساوي تمام شود و از اين قضيه هم ناراحت نيستيم. تيم ما ترکيبي از جوان‌ها و باتجربه‌هاست و باتوجه به تمرينات خيلي خوبي که برگزار مي‌کنيم و مديريت حرفه‌اي که داريم مي‌توانيم جزو تيم‌هاي بالاي جدول باشيم و شخصيتش را هم داريم تا الان هم بد نتيجه نگرفته‌ايم.تيم ما حرفه اي و همه چيز استاندارد است.

مدافع سايپا در ادامه در مورد فيرات گفت: ايشان مربي بزرگي است و شخصيت جذابي دارد. او رابطه خيلي خوبي با بچه‌ها دارد و تفکر حرفه‌اي دارد. تمريناتش به روز است و به بچه‌ها ياد داده براي بردن بجنگيم. من خوشحالم که در باشگاه خوب و حرفه‌اي سايپا در خدمت مربي خوبي مثل فيرات هستم.

سجاد مشکل‌پور در مورد باشگاه سابقش صنعت نفت آبادان گفت: من طرفدار اين تيم هستم و نتايجش را دنبال مي‌کنم. من از نفت آبادان پيشرفت کردم و برايم سخت است که اين تيم الان در ليگ دسته يک است و چيزي که مرا آزار مي‌دهد اين است که صنعت نفت بد نتيجه مي‌گيرد. اميدوارم شرايطي فراهم شود که اين تيم به ليگ برتر صعود کند.

مشکل‌پور همچنين درباره جدال لفظي‌اش با آرش افشين گفت: باور کنيد چنين چيزي وجود نداشته چرا که آرش دوست چند ساله من است و از لحظه‌اي که به زمين آمد با هم مي‌خنديديم. بايد بگويم آرش بازيکن بزرگي است و حيف است که او 20 دقيقه آخر به زمين مي‌آيد. او بازيکني است که بايد فيکس بازي کند و مي‌تواند براي تيمش خيلي مفيد باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها